اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

مدیران عزم خود را برای جذب اعتبارات جرم کنند

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مدیران باید تلاش خودشان را برای جذب اعتبارات پارسال انجام دهند، گفت: با توجه به اینکه آخرین مهلت جذب اعتبارات سال ۹۹ تا پایان اردیبهشت است چنانچه دستگاهی نتواند این اعتبارات را جذب کند به یک دستگاه دیگر واگذار می‌شود.

مدیران عزم خود را برای جذب اعتبارات جرم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، احمدعلی موهبتی امشب در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان در تالار امام رضا (ع)،اظهار کرد: منطقه آزاد سیستان با همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مطالبه گری مردم و رسانه ها و کمک‌های مسوولان به تصویب رسید که این امر به توسعه سیستان و بلوچستان کمک خواهد کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با همراهی و همدلی میان مردم و مسوولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می‌توان به راحتی بسیاری از کارهای عقب مانده سیستان و بلوچستان را به سرعت انجام داد.

وی ادامه داد: با اقدامات دولت بندر شهید بهشتی چابهار هم اینک به استاندارهای لازم رسیده و ظرفیت تخلیه و بارگیری این بندر از ۹۰۰ هزار تن به بیش‌از چهار میلیون تن رسیده است.

موهبتی گفت: ۱۳.۵ درصد از بزرگراه‌های کشور در سال گذشته توسط دولت در این استان ساخته شده که این میزان ساخت بزرگراه در گذشته سابقه نداشته است.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان در بودجه ۱۴۰۰ رتبه نخست اعتبارات بودجه در سطح کشور را دارد که این مساله به توسعه و پیشرفت این استان کمک شایانی خواهد کرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه آخرین مهلت جذب اعتبارات سال ۹۹ تا پایان اردیبهشت است چنانچه دستگاهی نتواند این اعتبارات را جذب کند به یک دستگاه دیگر واگذار می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: راه اندازی بازارچه های مرزی ریمدان و پیشین که پس از سالها بلاتکلیفی در دولت تدبیر و امید به سرانجام رسیده برای توسعه این استان بسیار مهم است.

وی ادامه داد: ۱۹ درصد از استخدامی های وزارت آموزش و پرورش متعلق به سیستان وبلوچستان بوده که این امر در ارتقای شاخص‌های آموزشی استان نقش بسیار مهمی دارد. 

انتهای پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول