اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

گل‌محمدی: در ذات بازیکن پرسپولیس اتلاف وقت نیست/ حواشی رخ داده زیبنده دو تیم نبود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در نیمه اول و دوم برای برنده شدن موقعیت های خوبی داشتیم اما بعد از گل از فرصت هایی که می‌توانستیم به گل برسیم خیلی راحت گذشتیم.

گل‌محمدی: در ذات بازیکن پرسپولیس اتلاف وقت نیست/ حواشی رخ داده زیبنده دو تیم نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست و دوم اظهار داشت: بازی خوبی در مجموع انجام دادیم و مستحق کسب سه امتیاز بودیم. در نیمه اول و دوم برای برنده شدن موقعیت های خوبی داشتیم اما بعد از گل از فرصت هایی که می‌توانستیم به گل برسیم خیلی راحت گذشتیم.

وی افزود: فکر می‌کنم باید مقداری در حمله تصمیمات بهتری می‌گرفتیم، نزدن گل دوم دلیل مساوی نشدن بازی بود. البته به بچه‌های پرسپولیس افتخار می‌کنم زیرا در دوران برگزاری لیگ قهرمانان آسیا و قرنطینه شرایط سختی داشتند اما تمرکزی خیلی خوب و انگیزه بالایی برای پیروزی در این مسابقه داشتند.

سرمربی تیم پرسپولیس عنوان کرد: به تک تک بازیکنانم خداقوت می‌گویم و از همه آنها تشکر می‌کنم. واقعاً حیف شد زیرا می‌توانستیم این بازی را با اختلاف گل ببریم اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. به هر صورت فوتبال است البته داوری هم در 10-15 دقیقه پایانی تحت تأثیر بازی قرار گرفت. 

گل‌محمدی افزود: داور در نیمه اول می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد. خیلی از خطاها را برای تیم حریف به راحتی اعلام می‌کرد اما برای ما نمی‌گرفت این موضوع جای سؤال دارد اما به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گوییم. فکر می‌کنم در مجموع بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم، پرسپولیس یکی از بازی‌های خوبش را انجام داد و مستحق کسب سه امتیاز بودیم اما چنین اتفاقی رخ نداد.

وی درباره اتلاف وقت بازیکنان پرسپولیس و مصدومیت بیش از اندازه آنها توضیح داد: امشب 2-3 مصدوم دادیم هیچوقت به بازیکنانم نمی‌گوییم چنین کاری کنند و در ذات بازیکنان پرسپولیس هیچ وقت چنین مسائلی وجود ندارد. نمی‌توانید موردی از تیم ما پیدا کنید تا آخرین لحظه شاگردانم برای پیروزی جنگیدند و به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره درگیری‌های پس از پایان بازی گفت: اتفاق‌هایی که قبل از بازی در هتل  و در مسیر حرکت تیم ما به سمت ورزشگاه رخ داد تأثیرگذار است ما انسان هستیم و تحت تأثیر اتفاقات تلخ قرار می‌گیریم. بازیکن وقتی وارد زمین می‌شود تحت تأثیر همین مسائل بازی می‌کند و اتفاق‌های بعد از بازی ادامه اتفاقات قبل از مسابقه بود. 

گل‌محمدی ادامه داد: تمام شاگردان من با نفرات حریف رفاقت دیرینه‌ای دارند اما هیجان بازی خیلی زیاد بود و می‌توان گفت چنین اتفاقاتی طبیعی است اما به هر صورت زیبنده دو تیم نبود.

به گزارش فارس، همچنین علیرضا اشرف مدیر رسانه تیم پرسپولیس در ابتدای نشست خبری درباره اتفاقات قبل از مسابقه گفت: ابتدا به دلیل شرکت نکردن در نشست قبل بازی عذرخواهی می‌کنم اتفاقاتی که قبل از بازی رخ داد زیبنده باشگاه سپاهان نبود اما آن را به پای مردم خوب اصفهان نمی‌نویسیم اما به هر حال باید این مسائل پیگیری شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول