اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

30 باشگاه ورزشی به خاطر کرونا تعطیل شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: به علت فشارهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا 30 باشگاه ورزشی تعطیل شد.

30 باشگاه ورزشی به خاطر کرونا تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، باشگاه‌های ورزشی از جمله مکان‌هایی هستند که شیوع ویروس کرونا، آنها را تحت تاثیر قرار داد و برای مدتی تعطیل شدند.

باشگاه‌های ورزشی از زمان شیوع کرونا، خسارت‌های مالی را متحمل شدند و درآمد مالکان این باشگاه‌ها و مربیان ورزشی به شدت تنزل یافت و می‌توان گفت به صفر رسید، همین امر موجب شده است که بسیاری از باشگاه‌داران برای همیشه این شغل را کنار بگذارند.

هزینه‌های زندگی شخصی، اجاره بهای فضاها، هزینه‌های آبونمان برق، آب و گاز و… موجب شده است که فعالان این بخش با مشکلات اقتصادی جدی روبه‌رو شوند.

امروز باشگاه‌های ورزشی و مجموعه‌های مرتبط دچار مشکلات عدیده هستند، این روزها تعطیلی این باشگاه‌ها در حفظ و سلامتی مردم در برابر کرونا کمک می‌کند اما نباید فراموش کرد که ورزش خود موجب ارتقای ایمنی بدن شده و می‌تواند با بیماری‌ها مقابله کند، از همین رو باید راه حل بینابین پیش گرفت تا هم مردم در امان باشند و هم باشگاه‌‌داران متضرر نشوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این باره گفت: متاسفانه صدمات و خسارات ناشی از کرونا به باشگاه‌های ورزشی به حدی زیاد بوده که قابل برآورد نیست.

علی خلیلی با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی در گروه ۳ مشاغل قرار دارند به همین خاطر مجاز به فعالیت نیستند، اضافه کرد: این موضوع در واقع بزرگترین آسیب به ورزش است.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی همه سرمایه خود را وقف باشگاه‌داری کرده است، در حالی که قریب به یک و نیم سال است که هیچ فعالیتی ندارند، بیان کرد: متاسفانه خسارتی که به باشگاه‌داران وارد شده قابل جبران نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در ایام کرونا قریب به 30 باشگاه ورزشی تعطیل شده است، تصریح کرد: درست است که در یک بازه زمانی باشگاه‌داران تسهیلات دریافت کردند، اما این مبلغ کفاف هزینه‌های آنها را نداده و بسیاری از آنها مجبور به تعطیلی واحدهای خود شدند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول