اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نیازمند: در روزی که بد بودیم از پرسپولیس مساوی گرفتیم/ صحنه مشکوک آخر بازی در جنجال راهرو دخیل بود

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: صحنه مشکوک آخر بازی در جنجال پس از بازی با پرسپولیس دخیل بود.

نیازمند: در روزی که بد بودیم از پرسپولیس مساوی گرفتیم/ صحنه مشکوک آخر بازی در جنجال راهرو دخیل بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیام نیازمند پس از توقف خانگی سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: همه می‌دانستند دو تیم از بهترین تیم‌های ایران با هم بازی دارند بهترین بازیکنان در زمین بودند. بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه روند بازی عوض شد. در روزی که خوب نبودیم مساوی گرفتیم که نتیجه بدی نبود در روز خوب‌مان به مصاف پرسپولیس نرفتیم. امیدوارم در ادامه رقابت‌ها با انگیزه و عملکرد بهتری ظاهر شویم.

وی در مورد اینکه سپاهان بعد از دریافت گل تازه راه افتاد، عنوان کرد: بله، اما در دقایق ابتدایی نیمه اول هم خوب بودیم. در نیمه دوم هم بعد از تعویض‌ها سوار بازی شدیم. پرسپولیس هم عقب نشسته بود که از تک گل خودش محافظت کند ولی خدا را شکر توانستیم در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر برسانیم.

دروازه‌بان سپاهان در مورد درگیری‌های پس از بازی مقابل پرسپولیس گفت: من دیر رسیدم و متوجه نشدم منشأ آن از کجا بود اما صحنه‌های قشنگی نبود. 

نیازمند در خصوص اینکه قبل از بازی برخورد گرمی بین اعضای دو تیم بود اما پس از بازی این اتفاقات افتاد، عنوان کرد:‌بله، همه رفیق‌های‌مان هستند در تیم ملی همدیگر را می‌بینیم و خیلی‌ها هم بچه‌ محل ما هستند اما حساسیت بازی بالا بود و این اتفاقات می‌افتد. صحنه مشکوک آخر بازی هم (دفع توپ احسان پهلوان) در جنجال بعد از بازی در راهرو دخیل بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول