اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مویس: فقط یک اشتباه کردیم و باختیم/بدون سرزنش خودمان اورتون را تحسین می کنم

سرمربی تیم فوتبال وستهام معتقد است شاگردانش سزاوار باخت از اورتون نبودند.

مویس: فقط یک اشتباه کردیم و باختیم/بدون سرزنش خودمان اورتون را تحسین می کنم

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس شب گذشته ادامه یافت و در لندن، وستهام در جدالی خانگی یک بر صفر از اورتون شکست خورد.

دومنیک کالورت لوین، هافبک 24 ساله انگلیسی با گلی که دقیقه 24 زد، 3 امتیاز ارزشمند این مصاف را به حساب تیمش واریز کرد.

با این نتیجه وستهام در امتیاز 58 و رده پنجم ماند اما لیورپول را در فاصله یک امتیازی خود دید. ضمن آنکه اورتون 55 امتیازی شد و در رده هشتم قرار گرفت.

دیوید مویس، سرمربی وستهام بعد از بازی در مورد شرایط تیمش در این مسابقه صحبت کرد. او اعتقاد داشت تیمش لایق باخت نبوده است.

وی گفت:در این بازی کار با توپ خوبی داشتیم و توانستیم آن را حفظ کنیم. اما در یک سوم آخر نتوانستیم از فرصت ها خوب استفاده کنیم.

مویس افزود: در کل مسابقه فقط یک اشتباه کردیم که همان باعث باخت مان شد. در لحظه به ثمر رسیدن گل حریف، بازیکنان ما در جای مناسب، قرار نداشتند که همین باعث شد گل دریافت کنیم.

مربی 58 ساله ادامه داد:ما تمام تلاش مان را کردیم اما باید عنوان کنم اورتون هم از برتری اش به خوبی دفاع کرد. آنها واقعا در دفاع قوی نشان می دادند. بیش از آنکه بخواهم خود را سرزنش کنم، آنها را تحسین می کنم.

مربی پیشین منچستریونایتد در مورد شرایط بازی اظهارداشت: به طور کلی این یک مسابقه با موقعیت کم بود. درست است که مالکیت توپ را داشتیم.در راه گذر از خط دفاع حریف به مشکل می خوردیم اما می گویم که لایق باخت نبودیم.

او در پاسخ به این سئوال که آیا با این نتیجه امیدهای تیمش برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا از بین رفته ، پاسخ داد: واقعا نمی دانم. شما هرگز نمی دانید نتایج بعدی چگونه خواهند بود. پس به حرکت خود همچنان ادامه می دهیم. ما فصل خوبی را تاکنون سپری کرده ایم اما در مورد بازی امشب باید بگویم از آنچه رخ داد و باختیم، ناراحت شدیم. چون حداقل امتیاز را باید کسب می کردیم .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول