اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

توجه به ضرورت امنیت داده در جهان/ اطلاعات مالکان خودروهای تسلا در چین باقی می ماند

شرکت تسلا در حال ابداع پلتفرم جدیدی است که باعث می شود اطلاعات مالکان خودروهای یادشده در چین، در همین کشور باقی بماند و از آن خارج نشود.

توجه به ضرورت امنیت داده در جهان/ اطلاعات مالکان خودروهای تسلا در چین باقی می ماند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سی جی تی ان، تسلا در حال حاضر خودروی مدل وای ورزشی و مدل 3 سدان خود را در داخل چین تولید می کند و قصد دارد پلتفرم نگهداری داده های خصوصی کاربران چینی را امسال راه اندازی کند.

مقامات چینی نسبت به انتقال داده های خصوصی مردم این کشور به دیگر کشورها و به خصوص آمریکا حساسیت دارند و از شرکت های فناوری آمریکایی خواسته اند این اطلاعات را بر روی سرورهایی در داخل چین نگهداری کرده و به هیچ وجه آنها را به آمریکا منتقل نکنند.

چین بزرگترین بازار خودروی جهان است و تسلا برای اولین بار پذیرفته که داده های خریداران چینی خودرو را در همین کشور نگهداری کند. خودروهای تسلا با استفاده از دوربین ها و حسگرهای خود نیز داده هایی را از محیط اطراف جمع آوری می کنند که قرار است این داده ها نیز در چین باقی بماند. چین ماه گذشته پیش نویس قوانینی را برای تضمین امنیت داده های تولید شده توسط خودروهای هوشمند منتشر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول