اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع ۲ هزار پُرس غذای گرم بین‌ خانواده‌های نیازمند در امیرکلای بابل

امام جمعه امیرکلا گفت: امسال ۲ هزار بسته غذای گرم را بین ۲۲ پایگاه بسیج شهر امیرکلا با عنوان سفره ولایت تقسیم کردیم تا از طریق پایگاه‌ها در محلات شهر امیرکلا توزیع شود.

توزیع ۲ هزار پُرس غذای گرم بین‌ خانواده‌های نیازمند در امیرکلای بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام بابائیان امام‌جمعه شهر امیرکلا با بیان اینکه همه ساله در ماه مبارک رمضان برنامه سفره ولایت در امیرکلا برپا می‌شود، اظهار کرد: منشا این برنامه از دفتر مقام معظم رهبری است، همه ساله مبلغی را از دفتر رهبری واریز و ما براساس آن، مراسم سفره ولایت را برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سال‌های قبل مراسم به‌صورت افطاری و با حضور مردمی صورت می‌گرفت، گفت: از سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی غذای گرم و آماده به‌صورت بسته‌بندی شده و بهداشتی توزیع می‌شود.

امام جمعه امیرکلا با اعلام اینکه امسال ۲ هزار بسته غذای گرم را بین ۲۲ پایگاه بسیج شهر امیرکلا تقسیم کردیم تا از طریق پایگاه‌ها در محلات شهر امیرکلا توزیع شود،افزود: از دفتر مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و خیرانی که کمک کردن تا این مراسم به‌خوبی اجرا شود سپاسگزارم.

 باباییان اضافه کرد: نظام اقتصادی اسلام طوری برنامه‌ریزی شد تا هیچ فقیری در جامعه نباشد، در دعای روزانه ماه مبارک رمضان نیز اشاره شد خدایا به ما توفیق ده تا مستمندان را کمک کنیم، اسرا آزاد بشن، بدهی مردم داده شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس دفتر امام جمعه امیرکلا، در سال ۱۳۹۹ بیش از یک‌میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در ۲۶ مرحله توزیع بسته حمایتی داشت، در سال جدید هم ۳۰۰ بسته حمایتی بمناسبت عید و ۱۴۰ بسته بمناسبت ماه مبارک رمضان «هر بسته به مبلغ ۸۰۰ هزار تومان» توزیع شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول