اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

از «روز قدس» تا «روز نکبت» با شب شعرهای بین‌المللی «القدس لنا»

سلسله برنامه‌های شب شعر بین‌المللی «القدس لنا» برگزار می‌شود.

از «روز قدس» تا «روز نکبت» با شب شعرهای بین‌المللی «القدس لنا»

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، دفتر هنر و ادبیات بیداری حوزه هنری با همکاری موسسه أدبنا و مؤسسات و انجمن‌های ادبی عربی مقاومت محور در خارج کشور، سلسله برنامه‌های شب شعر بین‌المللی «القدس لنا» را برگزار می‌کند.

به مناسبت روز جهانی قدس و در راستای همبستگی با ملت فلسطین برای رهایی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی، شب شعر بین‌المللی «القدس لنا» کار خود را از امروز آغاز کرد، این برنامه تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه همزمان با روز «نکبت» با حضور شاعرانی از کشورهای لبنان، عراق، سوریه، یمن، فلسطین، تونس، عمان و کویت هر روز ساعت ۱۹ از فضای مجازی در اینستاگرام برگزار و پخش خواهد شد.

اولین نشست این سلسله شب شعر عصر روز گذشته ۱۹ اردیبهشت‌ماه هم زمان با ۲۶ ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ با حضور شاعران ایرانی و عراقی برگزار و از صفحه اینستاگرامی @adabo_na پخش شد.

این جلسات و شب‌های شعر تا روز نکبت ادامه خواهد داشت و در روز پایانی یعنی ۲۴ اردیبهشت همه شاعران کشورهای شرکت‌کننده از جمله ایران، لبنان، عراق، سوریه، یمن، فلسطین، تونس، عمان و کویت دور هم جمع خواهند شد و از تأثیرگذارترین شاعران این سلسله نشست‌های شب شعر تقدیر به عمل می‌آید.

سلسله برنامه‌های شب شعر بین‌المللی «القدس لنا» با اهداف، ایجاد ارتباط نخبگانی با شعرای محور مقاومت خارج از کشور، هم‌افزایی در راستای حمایت از مسئله فلسطین و قدس و معرفی جنایت‌های رژیم صهیونیستی و همچنین تولید محتوای مشترک میان شعرای ایرانی و شعرای خارجی و ایجاد شور، نشاط و انگیزه در ایجاد زمینه و ظرفیت بین المللی ادبی و شعری در راستای صهیون ستیزی و استکبار ستیزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول