اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حوزه علمیه فارس، جنایت کابل و هتک حرمت قدس را محکوم کرد

خبر حمله تروریستی دست‌پرورده‌های آمریکا و وهابیت، به مدرسه دخترانه‌ای در افغانستان و به شهادت رسیدن ۶۰ دانش آموز روزه‌دار، قلب هر انسان آزاده ای را جریحه‌دار کرد.

حوزه علمیه فارس، جنایت کابل و هتک حرمت قدس را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیریت حوزه علمیه استان فارس، جنایت کابل و هتک حرمت قدس شریف را محکوم نموده و در این راستا بیانیه‌ای به این شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 وَ إِذَا الْمَوْءُودَةُ سُئِلَتْ * بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَتْ

خبر حمله تروریستی دست‌پرورده‌های آمریکا و وهابیت، به مدرسه دخترانه ای در افغانستان و به شهادت رسیدن بیش از ۶۰ دانش آموز روزه دار، قلب هر انسان آزاده ای را جریحه دار کرد.

به راستی جرم این دختران دانش آموز چه بود که آنها را مستحق چنین سرانجام هولناکی نمود؟ البته از نظر این آدمکش ها محبت پیامبر و خاندان مطهر ایشان جرمی بس بزرگ است که جز سر بریده شدن و قطعه قطعه شدن تاوان دیگری ندارد و البته دوستداران آن خاندان نیز شهادت در این مسیر را توفیقی بس بزرگ برای خود می دانند.

از سوی دیگر نیز جهان شاهد هتک حرمت مجدد قدس شریف و ضرب و جرح و قتل مردم مظلوم فلسطین است.

و در این میان مجامع جهانی و نهادهای حقوق بشری که گاهی برای کشته شدن سگ یا گورخری فریاد سر می دهند، زبان به کام گرفته اند و حتی از محکوم کردن خشک و خالی این جنایت ها نیز ابا دارند.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس در کنار علما، اساتید و طلاب آن دیار، با سوز دل و اندوهی عمیق قتل عام دانش آموزان شیعه و روزه دار افغانستانی و نیز هتک حرمت مسجد الاقصی و ادامه ظلم به مردم فلسطین را محکوم کرده و از مسئولان محترم نظام می خواهد که از همه ظرفیت های خود در پیگیری حقوقی و سیاسی این حوادث استفاده کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول