اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

معیارهای انتخاب اصلح برای مردم تبیین شود

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه معیارهای انتخاب اصلح برای مردم تبیین شود گفت: باید دولتی در راس کار قرار گیرد که انقلاب را به مسیر اصلی خود برگرداند، به توان داخلی تکیه زده و مجموعه‌ای کارآمد را رقم بزند.

معیارهای انتخاب اصلح برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی بقایی پیش از ظهر امروز در در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج همدان، انتخابات پیش رو را بسیار با اهمیت خواند و اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی پیش رو از جهاتی حائز اهمیت است که باید به آنها توجه ویژه‌ای کرد.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم این است که این انتخابات، اولین انتخابات در چهل سال دوم انقلاب اسلامی، برای تشکیل دولت اسلامی و استقرار شورای کارآمد است گفت: دشمنان به دنبال آن هستند که به بهانه کرونا با عملیات روانی، حضور مردم در پای صندوق‌های رای را کمرنگ کنند، لذا باید مراقبت‌های بهداشتی و پیش‌بینی‌های لازم را برای این موضوع داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت بوده این است که ما به سمت قله در حرکت هستیم و ضرورت دارد بتوانیم با انسجام بیشتر انشاءالله کارآمدی بیشتر نظام اسلامی را تثبیت کنیم.

وی با بیان اینکه بحث بعدی، محور مقاومت و جبهه مقاومت است که روز به روز به پرچمداری ایران اسلامی در حال قدرت گرفتن است افزود: دشمنان درصدد تخریب این موضوع هستند لذا تشکیل دولت انقلابی نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

بقایی با اشاره به اینکه باید دولتی در راس کار قرار گیرد که انقلاب را به مسیر اصلی خود برگرداند، به توان داخلی تکیه زده و مجموعه‌ای کارآمد را رقم بزند گفت: بسیج باید این موضوعات را برای عموم مردم تبیین کنند تا در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، شاهد حضور حداکثری باشیم.

وی با بیان اینکه امید است نخبگان، متخصصین، افراد پویا، با نشاط و انقلابی در راس کار قرار گیرند خاطرنشان کرد: وظیفه بسیج تنها تبیین و روشنگری بوده و به هیچ وجه ورود مصداقی و حمایت از کاندیدای خاصی چه در بحث شوراها و چه در بحث ریاست جمهوری را نخواهد داشت.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول