اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

«سفر» از فردا ممنوع است/ جریمه یک میلیون تومانی در انتظار رانندگان متخلف

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از اجرای طرح محدودیت سفر در بین تمامی شهرهای کشور از ساعت ۱۴ فردا خبر داد.

«سفر» از فردا ممنوع است/ جریمه یک میلیون تومانی در انتظار رانندگان متخلف

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به موضوع محدودیت سفر در تعطیلات عید سعید فطر اشاره و اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیه وزارت کشور از ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 21 اردیبهشت تا ساعت 12 روز شنبه 25 اردیبهشت محدودیت سفر در سراسر کشور و در بین تمامی شهرها اعمال می‌شود.

وی با تشکر از همکاری و همراهی مردم عزیز در اجرای طرحهای محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی و عمل به مصوبات اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست کرد: هموطنان در این ایام نیز به مقررات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا توجه داشته و از هرگونه سفر پرهیز کنند تا شاهد شکست زنجیره انتقال و شیوع این بیماری باشیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در این مدت کنترل ترددها به صورت هوشمند و با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف و همچنین تیم‌های استقراری پلیس صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی محدودیت‌ها به هموطنان صورت گرفته و در جاده ها نیز همکاران پلیس تذکر و توصیه مبنی بر پرهیز از سفر را مجددا به رانندگان اعلام می کنند خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در صورت عدم تمکین به مقررات به ناچار نسبت به اعمال قانون در شهرهای گروه قرمز مبلغ یک میلیون تومان و شهرهای گروه نارنجی و زرد مبلغ پانصدهزارتومان اقدام می‌کنند. 

وی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی کالا ، بار و مسافر و وانت بارهایی که در امر جابجایی بار فعالیت دارند از این محدودیت مستثنی هستند. 

انتهای ‌پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول