اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

امضاء تفاهم‌نامه حوزه هنری مازندران و معاونت فرهنگی هنری سپاه کربلا

لزوم عزم استانی جهت تحقق مسائل فرهنگی و اجتماعی همسو با اهداف نظام، هم‌افزایی و همفکری و همدلی در تحقق اهداف عالیه نظام به‌ویژه در موضوعات فرهنگی و انقلابی و مقابله با فرهنگ غرب زدگی در جامعه بخشی از اهداف این نشست بوده است.

امضاء تفاهم‌نامه حوزه هنری مازندران و معاونت فرهنگی هنری سپاه کربلا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نشست امضاء تفاهم‌نامه حوزه هنری استان و معاونت فرهنگی هنری سپاه کربلا و بسیج هنرمندان استان مازندران برگزار شد.

لزوم عزم استانی برای تحقق مسائل فرهنگی و اجتماعی همسو با اهداف نظام، هم‌افزایی و همفکری و همدلی در تحقق اهداف عالیه نظام به‌ویژه در موضوعات فرهنگی و انقلابی و مقابله با فرهنگ غرب زدگی در جامعه بخشی از اهداف این نشست بوده است.

همچنین نهادینه کردن فرهنگ اسلامی ایرانی، همکاری‌هایی برای شکل‌گیری تولیدات هنری در قالب‌های مختلف، شناسایی و سازماندهی هنرمندان متعهد، انقلابی و بسیجی آموزش و توانمندسازی علاقمندان به حوزه‌ی هنرهای  متعهد، انقلابی و بسیجی از دیگر اهداف این نشست بوده است.

 منظور از هنرمندان متعهد، انقلابی و بسیجی، آن دسته از فعالان و یا علاقمندان فعالیت در یکی از رشته‌های (تجسمی، ادبی، موسیقی، نمایش و هنرهای تصویری ) است که به خلق اثر در حوزه‌های مرتبط با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اعم از (ارزش‌های اسلامی ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) فعالیت داشته و یا علاقمند به فعالیت است.

همکاری در شناسایی هنرمند فعال در عرصه هنرهای دینی و انقلابی، همچنین جمع آوری بانک اطلاعات هنرمندان و سطح بندی آنها، شبکه‌سازی هنرمند متعهد، انقلابی و بسیجی و ایجاد ساز و کار مناسب جهت ارتباط گیری پایدار نیروهای هنرمند با یکدیگر، همکاری در توانمندسازی و آموزش هنرمندان، تولید آثار مشترک، اجرای فعالیت های مشترک هنری به صورت میدانی، اجرای شیوه نامه‌های الحاقی، همکاری ویژه در طرح احیاء و ارتقاء گروه‌های تئاتر خیابانی و مسجدی، تولید آلبوم سرود مشترک با موضوعات ملی و مذهبی و انقلابی، همکاری در تولید برنامه‌های رسانه‌ای هنری، شناسایی هنرمندان انقلابی، آموزش و توانمندسازی هنرمندان انقلابی، تولید اثار فاخر هنری از موضوعات مطرح شده در این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول