اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نماز عید سعید فطر در مساجد خراسان شمالی برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مساجد استان برگزار می‌شود.

نماز عید سعید فطر در مساجد خراسان شمالی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت برگزاری مراسم و تجمعات و همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، امسال نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در مساجد استان برگزار می‌شود.

وی ضمن تقدیر از هیئات مذهبی و مردم متدین و روزه‌دار استان خراسان شمالی که در برپایی مراسم شب‌های قدر به‌خوبی شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کردند، افزود: با هماهنگی صورت گرفته با روحانیون مستقر در شهرها و روستاها و ائمه محترم جماعت مساجد، ان‌شاءالله نماز عید فطر با همان دقتی که در شب‌های قدر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رفیعی از مردم شریف و مؤمن خواستار شد: برای شرکت در نماز عید سعید فطر حتماً ماسک و وسایل شخصی موردنیاز همچون سجاده، مهر، تسبیح را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول