اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

هشدارهای دوباره فرماندارگچساران به برگزارکنندگان تجمعات انتخاباتی/هرگونه نشست انتخاباتی قبل از موعد مقرر ممنوع

فرماندار گچساران گفت: : هرگونه تجمع انتخاباتی قبل از موعد مقرر چه انتخابات شورای شهر و یا مجلس باشد ممنوع و با برگزار کنندگان مجالس انتخاباتی برخورد قانونی و برای آنها پرونده تخلف تشکیل می‌شود.

هشدارهای دوباره فرماندارگچساران به برگزارکنندگان تجمعات انتخاباتی/هرگونه نشست انتخاباتی قبل از موعد مقرر ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، هشتاد و سومین نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان به ریاست فرماندار و دیگر اعضای این ستاد در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست علیرضا اتابک اظهار کرد: در بحث بیماری کرونا بسیاری از خانواده ها داغدار شدند و تمام حساسیت‌ مسوولان بر این است که مردم سلامت و به این بیماری مبتلا نشوند.

وی با بیان اینکه مقاومت‌هایی در بحث کرونا انجام شد و زمان زیادی در نوک قله  این بیماری ماندیم، گفت: متاسفانه برخی از افراد بیماری کرونا را ساده می انگاشتند و زمانی که خود و خانواده به این بیماری مبتلا شدند تازه متوجه شدند که این بیماری چقدر منحوس است.

 فرماندار گچساران ادامه داد: در بیمارستان‌ها روزهای سختی در حال سپری شدن است و تزریق واکسن تنها به عنوان جلوگیری از مرگ و میر است و تنها با رعایت بهداشت فردی، پروتکل بهداشتی  می تواند از مبتلا به ویروس کرونا جلوگیری کند.

اتابک با اشاره به اینکه خوشبختانه شهرستان گچساران از پیک چهارم این بیماری به خوبی عبور کرده و هم اکنون شاهد روند نزولی آمار کرونا در شهرستان هستیم، عنوان کرد: متاسفانه از نوع جدید ویروس کرونا در استان های همجوار مشاهده شده است و هیچ گونه ایمنی در برابر این بیماری وجود ندارد.

وی ابراز کرد: بازار برای جلوگیری از تعطیلی مجدد باید پروتکل بهداشتی را رعایت کنند چرا که تعطیلی بازار هفتاد درصد بر کاهش آمار کرونا تاثیر گذار بود.

فرماندار گچساران تصریح کرد: تعطیلی بازار از تردد غیر ضروری و تجمعات جلوگیری به عمل آورد.

 اتابک  افزود:  آمار ابتلا به کرونا  در شهرستان در یک هفته اخیر کاهش یافته است و  نباید به هیچ عنوان  احساس کنیم که اکنون آمار کرونا کاهش یافته همه چیز تمام شده است.

وی ادامه داد: بر اساس رنگ بندی شهرها مشاغل باید به فعالیت خود ادامه دهند ودر حال حاضر که شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد تنها مشاغل گروه یک و 2 مجاز به فعالیت هستند و مشاغل گروه 3 و چهار همجنان تعطیل هستند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: شبانه روز روستاهای شهرستان برای جلوگیری  از گسترش ویروس کرونا کنترل شد تا هجمه روانی کمتر شود.

 اتابک گفت: در شرایط عادی باید مراقبت کرد چرا که  در استان‌های همجوار خوزستان و بوشهر  نوع جدید ویروس کرونا شناسایی شده است.

فرماندار گچساران ادامه داد: شهرستان به سلامت از پیک این بیماری عبور کرده است و جا دارد که از زحمات  کادر بهداشت و درمان تشکر کرد.

وی در ادامه به برگزاری 3 انتخابات مهم در شهرستان  اشاره کرد و افزود: هرگونه تجمع انتخاباتی قبل از موعد مقرر چه انتخابات شورای شهر و یا مجلس باشد ممنوع و با برگزار کنندگان  مجالس انتخاباتی برخورد قانونی و  برای آنها پرونده تخلف تشکیل می‌شود.

 فرماندر گچساران ابراز کرد: تاکنون چندین پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

اتابک اذعان کرد: هر گونه تصمیم گیری در خصوص اردوهای جهادی و لا غیره باید مجوز قانونی آنها از سوی دانشگاه ها و دانشگاه باید مجوز قانونی را  از ستاد کرونا دریافت کند.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: در آستانه عید سعید فطر هستیم که سفر در این ایام ممنوع است و افراد خاطی جریمه می شوند.

وی خواستار نظارت  بیشتر بر بازار بر اساس پروتکل بهداشتی شد.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول