اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اشتغال‌زایی برای ۱۵۰۰ نفر با رفع موانع تولید/ کم‌آبی مانع بزرگ تولید در سمنان است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از اشتغال‌زایی برای یک هزار و ۵۰۰ نفر با رفع موانع تولید خبر داد و گفت: تا زمانی که مشکل آب در استان سمنان وجود دارد، برخی از موانع تولید پیش‌روی شرکت‌ها و تولیدکنندگان و صاحبان صنایع رفع نخواهد شد.

اشتغال‌زایی برای ۱۵۰۰ نفر با رفع موانع تولید/ کم‌آبی مانع بزرگ تولید در سمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدشریف ابراهیمی ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۹۹ با هماهنگی و تلاش‌های انجام‌شده از سوی نهادها و دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان در جهت تحقق رونق تولید و مانع‌زدایی‌، برای یک هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی ایجاد اشتغال برای این تعداد را در استان سمنان خبری خوب عنوان کرد و گفت: امسال نیز باید با همت و همکاری نهادها و مسؤولان ستاد رفع موانع تولید استان سمنان، با جدیت موارد و موانع موجود در راستای تولید و ایجاد اشتغال بیشتر شناسایی و پیگیری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان تأکید کرد: باید از ظرفیت صنعت استان سمنان استفاده بهتری در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید شود.

ابراهیمی خطاب به تولیدکنندگان و صاحبان صنعت استان سمنان گفت: برخی از موانع موجود ریشه‌ای هستند و به دست شخص یا دستگاه قضایی قابل رفع نیستند؛ در واقع، رفع آن‌ها مستلزم همتی از سوی دستگاه‌ها، ارگان‌های دولتی، قوه مقننه و سایر قواست؛ باید مشکل آب استان سمنان که مانعی بزرگ بر سر راه تولید است، حل و فصل شود.

وی اظهار کرد: تا زمانی که مشکل آب در استان سمنان وجود دارد، برخی از موانع تولید پیش‌روی شرکت‌ها و تولیدکنندگان و صاحبان صنایع رفع نخواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان بیان کرد: باید همت و خرد جمعی وجود داشته باشد تا مانع آب در استان سمنان به‌سرعت رفع و رونق تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها به معنای واقعی جامه عمل پوشانده شود.

ابراهیمی صاحبان صنایع و تولیدکنندگان استان سمنان را به صبر دعوت کرد و گفت: مدیران استان باید مشکلات پیش روی صنعت و تولید را پیگیری و رفع کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول