اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دعوت جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد از آیت الله رئیسی برای نامزدی در انتخابات

جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای ضمن تشریح شرایط فعلی کشور، از آیت‌الله رئیسی رئیس دستگاه قضا برای اعلام کاندیداتوری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ دعوت کردند.

دعوت جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد از آیت الله رئیسی برای نامزدی در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای با تشریح وضعیت فعلی و اهمیت انتخابات پیشرو از آیت الله رئیسی  برای قدم گذاشتن در عرصه خطیر انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

محضر مبارک یار دیرین انقلاب حضرت آیت الله رئیسی دام عزه

سلام علیکم

با صلوات به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج) و با درود بر ارواح طیبه شهدا و روح بلند و ملکوتی معمار کبیر انقلاب، حضرت امام راحل(ره) و عرض سلام به محضر مولا و مقتدای مسلمانان جهان و فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای(دامت برکاته) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضرتعالی در ماه مبارک رمضان و آرزوی تداوم توفیق در خدمتگزاری به مردم و انقلاب برای جنابعالی، جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تنها تشکل مستقل برآمده از متن جامعه پر برکت دانشگاهیان، دانش آموختگان و اساتید کشور مراتب ذیل را به حضور معروض می‌دارد:

۱- جمهوری اسلامی امروز در آستانه تحولی عظیم فراروی مسیر خویش قرار گرفته است. ما معتقدیم تاریخ به‌رغم آنچه برخی «منحرفین و سازشکاران» می‌پندارند در «پستوها و نهانخانه‌ها و در خفا» شکل نمی‌گیرد. تاریخ لحظه لحظه ماهیت حیات مردم و امیدها، فداکاری‌ها ، جانبازی‌ها و ایثار آن‌ها در بستر حرکت جهانی انقلاب اسلامی است که در آستانه تحقق «فتح قریب» قرار گرفته و هم از این روست که دشمن از هر دهانی حتی دهان آنانکه به نظر خودی می‌رسند سخن گفتن با مردم و رخنه در باورها و اعتقادات آن‌ها را آغاز کرده است.

جامعه در شرایط حاضر و در برابر این بحران نیازمند هدایت و راهنمایی بزرگان و سکانداران خویش است. به زعم ما، آنچه در پیش روست به مراتب عمیق‌تر و مهم‌تر از انتخابات ریاست جمهوری و تغییر در نظام اجرایی کشور است.

تحلیل ما از شرایط موجود آن است که دشمن این بار در پی تغییر عمیق مسیر انقلاب اسلامی در پوشش مداخلات انتخاباتی است و این مهم ضرورتاً می‌باید آرامش را از هر فعال سیاسی در خط انقلاب سلب کند و همه دلبستگان انقلاب اسلامی را با تمام توان در عرصه حاضر کند. دلیل نخست ما در دعوت از حضرتعالی برای حضور در این عرصه و بی‌اثر کردن فتنه‌هایی است که متن انقلاب را نشانه گرفته‌اند و در اثر بی‌عملی انقلابیون و یا اشتغال آن‌ها به رقابت‌های درون جبهه‌ای در مسیر پیشروی هستند.

۲- انقلاب اسلامی همواره یاران خود را در بزنگاه‌ها و بحران‌ها بازشناخته است. ما به عنوان یکی از پر شمارترین خانواده‌های دانشگاهی کشور گواهی می‌دهیم حضرتعالی به عنوان یکی از جوان‌ترین همراهان انقلاب از روزهای نخستین نهضت و استقرار نظام همواره در جبهه برحق نیروهای سیاسی کشور قرار گرفته‌اید و در دورانی که آفت زدگان مبتلا به دنیا خواهی، قدرت طلبی و عاشقان مقام منفردا مسیر خود را از جبهه انقلاب جدا کردند مردانه بر مسیر حقیقت انقلاب ایستاده‌اید و در ادای دین به محتوای اصیل انقلاب ذره‌ای مماشات نکرده‌اید و حتی در عرصه‌هایی که عمل انقلابی ممکن بود شخصیت شما را آماج حمله‌ها واقع کند، حق انقلاب و نظام را بر شخصیت سیاسی خود مقدم داشته‌اید و عرصه تکلیف را به مصلحت واگذار نکرده‌اید.

کشور ما امروز و در آستانه این تحول عظیم نیازمند صدای رسایی است که بی پرده از حقیقت انقلاب سخن بگوید و با اتکای به سلامت نفس و «عدم وابستگی به جریانات موسمی سیاسی و قاعدین بر سفره انقلاب» و در پیروی از رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی نوسانات عرصه مدیریت اجرایی کشور را به حداقل ممکن کاهش دهد و مسیر پیش روی نهضت را هموار سازد.

ما به عنوان یکی از خادمان جامعه دانشگاهی کشور حضرتعالی را به عنوان شاخص‌ترین شخصیت حاضر در این عرصه می‌شناسیم.

۳- ما معتقدیم تشبیه انقلاب اسلامی از سوی ما اهلان به سفره، دستاورد تساهل و تسامح و بی‌خبری و غفلت از حقیقت محتوای انقلاب اسلامی و زمینه ساز رسوخ فساد است و مفسد در هر مقام و موقعیت می‌باید بدون ملاحظات سیاسی قلع و قمع و رسوا شود.

جریان فساد انقلاب اسلامی را به آرامی از درون سست می‌کند و این چنین است که انقلاب که روزی مسلخ عاشقان بوده و قریب به ۵۰ سال است با ایثارگران و جهاد و شهادت به این درجه از تأثیر جهانی دست یافته است از سوی برخی جریانات به سفره تشبیه می‌شود و پدیده «سفره پنداری انقلاب اسلامی» علاوه بر زمینه سازی برای فساد اقتصادی و سست کردن اعتقادات مجریان در نهایت سبب اخلال در امنیت و لطمات جبران ناپذیر به کشور و انقلاب خواهد شد.

امروز اولویت اصلی کشور مبارزه با فساد در تمام اشکال و ابعاد آن است و سوابق حضرتعالی در مبارزه مجاهدانه با مفسدین نشان می‌دهد نقش حضرتعالی در این خصوص بی‌بدیل و غیرقابل جایگزینی است.

از این رو وظیفه خود می‌بینیم بر حضور شما در این عرصه تأکید کنیم و بر این دریافت اصرار کنیم و مجدانه حضرتعالی را به حضور در این عرصه فرا بخوانیم.

4- پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و توجه و تمسک به اصل ولایت مداری به عنوان جریان هدایت و مسیر فتح ، یکی از شاخص‌ترین و اصیل‌ترین خاستگاه‌های تحقق دولت انقلابی است و مسیر گذشته انقلاب نشان می‌دهد عبور نظام از بحران‌ها و دشواری‌ها صرفاً با اتکای به مقام معنوی هدایت ولایی میسر شده و اگر جز این بود چگونه یک ملت می‌توانست در برابر بزرگترین مخاطرات بایستد و عزت و تمامیت خود را حفظ کند.

ما معتقدیم دولت آینده با ریاست حضرتعالی ضمن به منصه ظهور رساندن شاخص‌های کارآمدی و خدمت رسانی می‌تواند الگویی بی‌بدیل از ولایت مداری را به مردم معرفی کند که تمام توطئه‌ها و جریان سازی‌ها را خنثی می‌کند و به حاشیه می‌راند.

در پایان بار دیگر از حضرتعالی دعوت می‌کنیم با قدم گذاشتن در عرصه خطیر انتخابات ریاست جمهوری ندای یاریخواهی منتظران تحقق دولت انقلابی را پاسخ دهید و با حضور و حمایت یکایک ملت مسلمان ایران گامی بلند در جهت تحقق اهداف غائی انقلاب اسلامی بردارید.

امید است تمامی مجاهدات حضرتعالی و یکایک سربازان راستین انقلاب و نظام مرضی درگاه حضرتعالی حق واقع شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول