اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

از ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر تا ضرورت رعایت پروتکل بهداشتی در گچساران

معاون فرماندار گچساران گفت: با توجه به مشاهده ویروس جهش یافته هندی در استان های همجوار ضروری است که کنترل و رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت در گچساران ادامه داشته باشد.

از ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر تا ضرورت رعایت پروتکل بهداشتی در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید مرتضی سجادپور در هشتاد و سومین شست ستاد کرونا شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه  تعطیلا عید فطر قرار داریم و براساس مصوبات ستاد ملی کرونای کشور و به منظور کنترل پیک چهارم این بیماری کلیه سفرها  درون و برون شهری ممنوع است.

وی ادامه داد:تردد بین همه استان‌ها با خودرو شخصی از ساعت14 ظهر روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ ظهر شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه مصادف با عید فطر ممنوع است.

 معاون فرماندار گچساران ابراز کرد:با توجه به شناسایی ویروس‌های جهش‌یافته در استان های همجواز گچساران  منع تردد یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها برای کنترل ویروس‌های جهش‌یافته  است.

سجادپور بیان کرد: با توجه به مشاهده ویروس جهش یافته هندی در استان های همجوار ضروری است که کنترل و رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت ادامه داشته باشد.

وی در ادامه اذعان کرد: طی یک هفته اخیر تا کنون  522مورد بازرسی  از واحدها و صنوف مختلف صورت گرفته که منجر به پلمب هفت واحد صنفی متخلف شده است.

 سجادپور ادامه داد: صنوف پلمب شده به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی بوده است.

معاون فرماندار گفت:  این بازرسی‌ها در قالب گشت‌های مشترک از جمله نیروی انتظامی، تعزیرات، شبکه بهداشت، ادراه صمت و هلال احمر از بازار و صنوف گچساران انجام گرفت.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول