اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فریدونی: استقلال مغرور بود/ روابط سپاهان و پرسپولیس باید اصلاح شود

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: استقلال به نوعی خسته و مغرور بود و همچنین تحت تاثیر دربی قرار داشت.

فریدونی: استقلال مغرور بود/ روابط سپاهان و پرسپولیس باید اصلاح شود

مجتبی فریدونی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی ذوب آهن مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: خداراشکربازی خوبی بود. تیم ما خیلی با تمرکز، حرفه ای و حساب شده بازی کرد. گل زد و از گل‌های خودش هم به خوبی دفاع کرد. استقلال به نوعی هم خستگی لیگ قهرمانان آسیا را داشت و هم به خاطر نتایج آسیایی مغرور بود. ضمن اینکه به نظرم تحت تاثیر دربی قرار داشت. به هرحال همه چیز دست به دست هم داد، بچه های ما با تمرکز بازی کردند و مزد آن را گرفتند.

وی در مورد اینکه میلاد جهانی پس از گلزنی به استقلال عدد 4 را نشان داد، گفت: من چیزی متوجه نشدم و نمی‌دانم منظورش از این حرکت چه بود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص اینکه این تیم با مجتبی حسینی روند خوبی را در پیش گرفته، عنوان کرد: صددرصد. هرکسی تیم ما را دنبال می کند برایش مشهود است که شرایط، بازی به بازی بهتر می‌شود و تیم پیشرفت می‌کند. بچه‌ها منسجم‌تر و با اعتماد به نفس بیشتر بازی می‌کنند. بازیکنان به خصوص بازیکنان جوانتر خودشان را پیدا کرده‌اند. همه یک دست شده‌اند وهارمونی تیم خیلی بهتر شده است. مجتبی حسینی، کادرفنی و بازیکنان شبانه روزی تلاش می‌کنند. آن‌ها از بیست وششم فروردین که بازی نداشتیم، تلاش زیادی کردند. در دو سه مقطع اردو برگزار کردیم تا نقاط ضعف برطرف شوند و تفکرات فنی سرمربی در تیم جا بیفتد که خدارا شکر شرایط بهتر شده است.

وی در مورد گلایه‌ای که از رسانه‌ها در فضای مجازی داشت، گفت: قبل از بازی با استقلال هیچ کس حرفی از این بازی نمی‌زد و همه نگاه‌ها معطوف به بازی دیگر(سپاهان-پرسپولیس) بود. انتظار داشتیم حمایت و همدلی بیشتری وجود داشت. هرچند بازیکنان ما کار خودشان را انجام می‌دهند اما در رسانه‌ها باید بی طرفی و نگاه‌ها مساوی باشد.

فریدونی در مورد اتفاقات و جنجال‌هایی که پس از تقابل سپاهان همشهری با پرسپولیس در اصفهان رخ داد، عنوان کرد: صحبتی در این مورد ندارم. من بازی را ندیدم، در جریان اتفاقات نیستم و نمی‌دانم چه خبراست اما در کل می‌توانم بگویم این فضای به وجود آمده بین سپاهان و پرسپولیس در دراز مدت به نفع هیچ کدام نیست. مسئولان و تصمیم‌گیرندگان باید فکری کنند که این روابط اصلاح شود تا تنش‌های بیشتری به وجود نیاید. این مسائل به نفع هیچ کدام از دو تیم و فوتبال نیست.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد وضعیت قاسم حدادی‌فر اظهار داشت: دیروز با او صحبت کردم. خداراشکر عمل او انجام شده، ان‌شاالله به زودی کارهای درمانی و تمرینات فیزیوتراپی را آغاز می‌کند و روند درمانی را پشت سر می‌گذارد تا به تیم اضافه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول