اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

از آتاتورک تا ومبلی ؛ لابی انگلیسی‌ها با یوفا جواب داد؟

یوفا در جلسه امروز خود با سران دولت بریتانیا قصد دارد تا میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا را به ومبلی منتقل و تا چهارشنبه تصمیم خود را قطعی اعلام کند.

از آتاتورک تا ومبلی ؛ لابی انگلیسی‌ها با یوفا جواب داد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، فینال لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و چلسی در تاریخ 8 خرداد برگزار خواهد شد ولی هنوز مشخص نیست که میزبان این «فینال تمام انگلیسی» کجا خواهد بود. 

از زمان مشخص شدن فینالیست‌ها این رقابت درگیری‌ها بین کشور ترکیه و انگلیس آغاز شد و حالا یوفا می‌خواهد به دلیل قرار گرفتن ترکیه در لیست قرمز محدودیت‌های سفر انگلیس میزبان این مسابقه را تغییر دهد. در این بازی یوفا قصد دارد بیش از 4 هزار بلیت برای هر تیم اختصاص دهد و مشکل اینجاست که اگر طرفداران انگلیسی بخواهند به ترکیه سفر کنند باید 10 روز در قرنطینه بمانند که این اتفاق عملا مانع ورود هواداران به ترکیه خواهد شد. 

طبق گزارش بی‌بی‌سی یوفا جلسه‌ای امروز با سران دولت بریتانیا برگزار خواهد کرد و نتیجه آن را روز چهارشنبه مشخص خواهد کرد. به همین ترتیب تا چهارشنبه باید صبر کرد که میزبان نهایی مسابقه لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.

برخی رسانه‌ها عنوان کردند که ومبلی میزبان نهایی خواهد بود و در این درگیری این بریتانیا است که می‌تواند ترکیه را شکست دهد. جالب اینجاست فصل گذشته نیز میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا ورزشگاه «آتاتورک» ترکیه بود که به دلیل شرایط کرونایی این میزبانی به پرتغال و ورزشگاه «دالوژ» لیسبون رسید.

حالا ترکیه‌ای ها که پس از 16 سال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا را در اختیار گرفته‌اند، 2 سال است معطل چنین رویدادی هستند و به نظر می‌رسد تا سال آینده نیز باید دوباره صبر کنند.

فینال قبلی در ترکیه بسیار دیدنی دنبال شد و در استانبول، لیورپول توانست پس از کامبکی بی‌نظیر مقابل میلان و تساوی 3 بر 3 در پنالتی شاگردان آنچلوتی را شکست دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول