اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پلیس اصفهان:هواداران سپاهان و پرسپولیس بازی را جذاب کردند/هیچ مورد امنیتی خاصی وجود نداشت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان توضیحاتی را در خصوص برگزاری بازی شب گذشته بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس ارائه کرد.

پلیس اصفهان:هواداران سپاهان و پرسپولیس بازی را جذاب کردند/هیچ مورد امنیتی خاصی وجود نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ جواد درستکار در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در خصوص تهمیدات در نظر گرفته شده برای انجام مسابقه دو تیم سپاهان و پرسپولیس، اظهار داشت: پلیس استان اصفهان با توجه به اهمیت این بازی برای 2 تیم، تدابیر امنیتی و ترافیکی لازم را برای اعزام تیم‌ها به محل برگزاری مسابقه از فرودگاه به هتل، از هتل به ورزشگاه و بالعکس و تامین امنیت در هتل محل اقامت بدون هیچ مشکلی ایجاد کرد.

وی افزود: نیروهای یگان ویژه، یگان امداد پلیس اصفهان و پلیس راهور استان تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش تیم‌ها و هواداران و بدرقه اتوبوس انتقال دهنده بازیکنان به ورزشگاه نقش جهان به کار بستند تا از وقوع هرگونه ناامنی و درگیری بین بازیکنان و هواداران جلوگیری و تیم‌ها بدون هیچ مشکلی تا فرودگاه بدرقه شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان تصریح کرد: از طرفداران و هواداران 2 تیم سپاهان و پرسپولیس که شب گذشته با حضور پررنگ و پرصلابت خود زمینه برگزاری بازی جذاب دو تیم را فراهم کردند تقدیر می‌شود.

درستکار گفت: تامین امنیت بازیکنان و جلوگیری از ایجاد تنش بین هواداران از برنامه‌های نیروی انتظامی است که با برنامه ریزی دقیق و استقرار اکیپ‌های انتظامی در هتل‌های اختصاصی تیم‌ها زمینه برگزاری یک مسابقه جوانمردانه با تعامل و مشارکت هواداران باشگاه‌های 2 تیم و بازیکنان فراهم می کنند. هیچ گونه مورد امنیتی خاص، قبل، حین و بعد از مسابقه نبوده و پلیس اصفهان با تمام توان در برگزاری این مسابقه تلاش کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول