اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

چتر حمایت احرار بر سر زندانیان لامردی

گروه جهادی احرار لامرد همت خود را به کار بست تا به چشم انتظاری بچه های زندانیان جرائم غیر عمد که از بد روزگار چرخ زندگی برایشان نچرخیده است پایان دهند.

چتر حمایت احرار بر سر زندانیان لامردی

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، ۱۱ نفر از جوانان بسیجی جهادی این شهرستان آستین همت خود را این بار برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد بالا زدند و نام گروه خود را احرار گذاشتند تا آزادگان بخش افرادی باشند که پشت میله های زندان افتاده اند که جز شانه های لرزان و چشم های سرخ چیزی برایشان باقی نمانده است.

گروه جهادی احرار شهرستان لامرد تمام همت خود را به کار بست تا به چشم انتظاری بچه های زندانیان جرائم غیر عمد که از بد روزگار چرخ زندگی برایشان نچرخیده است پایان دهند.

گروه جهادی احرار بر این باور است که حضور سرپرست های خانواده در زندان آن هم به دلیل جرائم غیرعمد خسارات های فراوانی به فرزندان آنان و جامعه وارد می کند به همین منظور نجات‌بخش پدران و مادران زندانی بودند و هر فراخوان خود را با نام مبارک یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان لامرد نامگذاری می کردند و پس از آن با همت والای خیرین و آحاد مردم موجب آزادی زندانیان جرائم غیرعمد می شدند.

مسوول گروه جهادی احرار در گفت و گو با خبرنگار فارس در لامرد با بیان اینکه فعالیت این گروه از مهرماه ۱۳۹۹ آغاز شد، اظهار داشت: هدف اصلی از راه اندازی این گروه جهادی کاهش آلام و مشکلات مردم بود و تاکنون ۲۰ زندانی جرائم غیر عمد توسط این گروه از زندان آزاد شده اند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

احمد قائدی افزود: این گروه جهادی دارای تشیکلات منظم و مسنجم است که تیم های مختلف در آن وجود دارد و پس از اینکه پرونده زندانیان جرائم غیر عمد از دادگستری گرفته می شود با خانواده آنان تماس گرفته شده و با فراخوان هایی که به نام شهدا اعلام می شود با کمک خیرین و مردم عزیز، کمک های مالی جمع آوری و پس از آن زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد می شود.

وی ادامه داد: البته  برای آزادی هر زندانی ابتدا تیم چند نفره گروه جهادی احرار بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند، تحقیقات محلی در مورد این پرونده ها که اغلب فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و  معتمدین محله ها می باشند انجام  می شود که فرد مورد نظر معضل اجتماعی نداشته و یا اینکه آزادی این فرد ضرری برای جامعه نداشته باشد.

مسوول گروه جهادی احرار خاطرنشان کرد: بعد از انجام این تحقیقات تیم جهادی احرار ورود پیدا می کند، ابتدا از شاکی تخفیف گرفته و صورتجلسه می‌شود و بعداز گرفتن تخفیف فراخوان زده شده که البته در پرونده های عمد فقط با وساطتت و مصالحه ختم به خیر می شود.

قائدی  با اعلام اینکه گروه جهادی احرار توانست با اقدامات خوب و منسجم خود رتبه دوم را در سطح استان فارس کسب نماید بیان داشت: در طی این ۷ ماه  ۲۰ زندانی آزاد شدند.

وی اضافه کرد: در همین ماه مبارک رمضان سال جاری با تلاش گروه جهادی احرار ۳ پرونده مختومه و تعداد ۴ نفر که ۲ نفر خانم بودند به آغوش گرم خانواده بازگشتند.‌

مسوول گروه جهادی احرار ادامه داد: تا کنون در حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون  تومان پرونده توسط گروه جهادی احرار مختومه شده است.

قائدی در ادامه سخنان خود از همه خیرین و حامیان، امام جمعه لامرد، رئیس دادگستری، دادستان لامرد، فرمانده هان بسیج و سپاه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهری شهید مصطفی خمینی (ره) که گروه جهادی احرار را حمایت و هم فکری نمودند تشکر کرد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول