اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

وام اشتغال برای افراد گره‌گشا در طرح «مهرواره محله همدل»/ ثبت حدود ۳۶ هزار مسأله تاکنون

دبیر مهرواره محله همدل با اشاره به اینکه تاکنون ۲۷ هزار و ۲۸۰ محله و ۳۵ هزار و ۸۹۵ مسأله در سامانه این مهرواره از سوی مردم ثبت شده است، گفت: بنیاد علوی به همه برگزیدگان، وام‌های اشتغال ۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومانی پرداخت خواهد کرد.

وام اشتغال برای افراد گره‌گشا در طرح «مهرواره محله همدل»/ ثبت حدود ۳۶ هزار مسأله تاکنون

حجت‌الاسلام رضا غلامی، دبیر مهرواره محله همدل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این طرح که از ابتدای ماه رمضان آغاز شده است، بنا دارد از ظرفیت مساجد و امامان محلات در سراسر کشور، در قالب یک مهرواره سراسری با نام «مهرواره محله همدل» بهره‌برداری کند تا با احیای ظرفیت‌های عظیم جوانان و با ایجاد امید و انگیزه، برخی مسائل و مشکلات محله‌ها برطرف شود. البته این طرح تنها به مساجد و امامان محله خلاصه نمی‌شود و هر گروه مردمی می‌تواند در آن مشارکت و گره‌ای از مشکلات مردم باز کند.

وی افزود: در مهرواره محله همدل، به دنبال آن هستیم تا شرایطی فراهم شود که مردم به کمک یکدیگر و با مدیریت امام محله خود، هر تعداد از مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، زیرساختی، آموزشی، تربیتی، بانوان، سبک زندگی، مسائل اداری و مالی، ... اهالی و محله خود را که به نظر جمع اولویت دارد، حل کنند.

تعداد ثبت مسائل حوزه‌های اصلی مهرواره

غلامی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۷ هزار و ۲۸۰ محله و ۳۵ هزار و ۸۹۵ مسأله در سامانه این مهرواره از سوی مردم ثبت شده است، تصریح کرد: بعد از ثبت نام از طریق سامانه (ham-del.ir)، دبیرخانه مهرواره، آن مسجد و محله را در فهرست حمایت‌های بنیاد هدایت از شرکت‌کنندگان در این مهرواره قرار می‌دهد و بعد از اتمام ماه رمضان و با دریافت گزارش فعالیت‌های محله، برترین‌های شهرستانی، استانی و ملی معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

درصد ثبت مسأله حوزه‌های اصلی مهرواره

دبیر مهرواره محله همدل خبر خوبی نیز برای شرکت‌کنندگان در این مهرواره داشت و گفت: الحمدلله بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان اعلام داشته است که به همه برگزیدگان مهرواره محله همدل در سطح شهرستان، استان و ملی وام‌های اشتغال ۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومانی پرداخت خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهلت ثبت مسأله در مهرواره محله همدل تا ۲۰ خرداد تمدید شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول