اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ترتیل خوانی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی به یاد شهدای حادثه تروریستی کابل

مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی کابل با حضور بانوان در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

ترتیل خوانی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی به یاد شهدای حادثه تروریستی کابل

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، این محفل قرآنی که با همکاری معاونت بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی و مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در مدرسه خیرات خان حرم مطهر رضوی برگزار شد، علاوه بر ترتیل خوانی قرآن کریم توسط بانوان به یاد شهدای بی‌گناه افغانستان و تفسیر سوره طور، مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) به مدیحه‌سرایی پرداختند.

همچنین معاون بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی  در این مراسم ضمن محکوم کردن این جنایت گفت: برای مسلمانان دشوار است که بشنوند در گوشه‌ای از سرزمین‌های اسلامی دستان دشمنان اهل‌بیت(ع) و دشمنان قرآن و اسلام به خون فرزندان پاک و انسان‌های بی‌گناه آلوده‌شده است.

حجت‌الاسلام محمد ذوالفقاری افزود: با این اتفاق دل‌های همه ما مسلمانان همانند قلب‌ها و دل‌های مادرانی که فرزندانشان مقابل چشمانشان به شهادت رسیدند، آتش گرفت و سوخت.

وی یادآور شد: ما از جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع)، از صمیم قلب با خانواده‌های شهدا ابراز همدردی می‌کنیم؛ این فرزندان بدون هیچ گناهی با قساوت هر چه تمام به شهادت رسیدند و این ماجرا قلب انسان را به آتش می‌کشد.

معاون بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی  تأکید کرد: ملت ایران با خانواده‌های شهدای این حادثه در افغانستان ابراز همدردی می‌کند و آستان قدس رضوی نیز با محکوم کردن این جنایت، ضمن برگزاری مراسمی برای یادبود این شهدا و ثواب آیات نورانی قرآن کریم به روح این شهدا، همدردی خود را به ملت افغانستان اعلام می‌کند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول