اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

استان فارس، میزبان پنجمین جشنواره رویش دانشگاه‌های پیام نور کشور

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور با تقدیر از برگزاری موفق چهارمین جشنواره رویش در استان اصفهان در سال پیش، استان فارس را میزبان برگزاری پنجمین جشنواره کشوری در دی‌ماه سال جاری معرفی کرد.

استان فارس، میزبان پنجمین جشنواره رویش دانشگاه‌های پیام نور کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امین ناجی، در نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره رویش دانشگاه پیام نور کشور که به‌صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد دلیل انتخاب استان فارس به‌عنوان میزبان جشنواره ملی رویش را پتانسیل‌های بالای منابع انسانی و زیرساخت‌های لازم در دانشگاه پیام نور فارس ذکر کرد اظهار داشت: استان فارس و شهر شیراز، به ‌عنوان مهد ادب و فرهنگ و هنر، جایگاه ارزنده‌ای در کشور دارد که امیدواریم با تلاش مجموعه دانشگاه پیام نور این استان و همکاری مسئولین فرهنگ دوست فارس، شاهد برگزاری هر چه بهتر و پرنشاط جشنواره رویش در شیراز باشیم.

وی افزود: جشنواره رویش با رویکرد درون دانشگاهی به منظور معرفی و انتخاب بهترین و فعال‌ترین کانون‌های دانشجویی و با رویکرد برون دانشگاهی به منظور معرفی بهترین کانون‌ها و آثار فعالان دانشجویی به جشنواره ملی رویش دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

 معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ادامه داد: با توجه به شرایط شیوع کرونا در حال حاضر برنامه‌ریزی برای برگزاری این جشنواره به صورت مجازی خواهد بود.

ناجی اضافه کرد: ایجاد زمینه حضور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه پیام نور در مراکز داخل و خارج به‌خصوص دانشجویان پیام نور مرکز کابل و همچنین دانشجویان اتباع عراقی، افغانستانی و آسیای میانه شاغل به تحصیل در مراکز و واحدهای داخل کشور در فعالیت‌های پرنشاط فرهنگی را از جمله رویکردهای مهم جشنواره امسال ذکر کرد.

وی بیان داشت: حضور فعال دانشجویان غیر ایرانی در برنامه‌های فرهنگی علاوه بر بسترسازی برای بروز و ظهور استعدادهای فرهنگی آنان، تبادل فرهنگی متقابل بین دانشجویان نیز به همراه خواهد داشت.

 معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر حضور پرشور دانشجویان و کانون‌های دانشجویی مراکز و واحدهای استان فارس در امر برگزاری این رویداد مهم به عنوان میزبانان اصلی جشنواره رویش ابراز داشت: معرفی توانمندی‌های استان فارس به خصوص در بخش هنر و ادب این مرز و بوم با معرفی شاعران و ادیبان بزرگی که ریشه و خاستگاه آنان در استان فارس می‌باشد را از جمله دستاوردهای مهم جشنواره مذکور عنوان کرد.

راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره و اعلام فراخوان ارسال آثار دانشجویان در آینده‌ای نزدیک

در ادامه محمدحسن صیف رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس نیز با تقدیر از حسن نظر سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور به استان فارس در واگذاری میزبانی پنجمین جشنواره رویش کشوری به محوریت شیراز را به فال نیک گرفت.

وی از راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره و اعلام فراخوان ارسال آثار دانشجویان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش فارس، نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره رویش دانشگاه پیام نور کشور در سال جاری با حضور امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور، مدیرکل فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور، رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس، رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان و میزبان جشنواره سال پیش و همچنین با حضور چند تن از مدیران ستادی بخش فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان فارس به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول