اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

نماز عید فطر در مهریز به صورت یکپارچه برگزارمی شود

امام‌جمعه مهریز گفت: امسال به منظور ایجاد وحدت و همبستگی بین مردم ومحلات مهریز نماز عید سعید فطر در حسینیه باغ بهار این شهرستان برگزار می‌شود.

نماز عید فطر در مهریز به صورت یکپارچه برگزارمی شود

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مهریز، با تبریک فرارسید عید سعید فطر اظهار کرد: با هدف اتحاد و همبستگی بین اقشار مختلف امسال نماز عید فطر در حسینیه باغ بهار محله بغداد آباد این شهرستان برگزار می‌شود.   

وی افزود: نماز وحدت‌بخش عید سعید فطر همراه با دعای پر فیض ندبه با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی در ساعت شش صبح برگزار می‌شود. 

امام جمعه مهریز گفت: از دو سال گذشته برگزار کنندگان نماز عید فطر در محلات مختلف شهرستان مهریز به منظور اتحاد و همبستگی بین شهروندان این نماز را به صورت یکپارچه در یک محله برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در شهرستان مهریز گفت: سالخوردگان و کسانی که در معرض خطر بیشتر این ویروس هستند می‌تواند از حضور در این نماز خودداری کنند.    

امام‌جمعه مهریز خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته نماز عید فطر ابتدا در حسینیه وحدت و حسینیه اعظم مزویر آباد با حضور و استقبال پور شور مردم برگزار شد.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول