اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

دعوت جمعیت ایثارگران از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی برای دعوت از آیت الله رئیسی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

دعوت جمعیت ایثارگران از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی برای دعوت از آیت الله رئیسی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم  

-مردم آگاه و شریف ایران اسلامی 
-نخبگان حوزه و دانشگاه 
- فضلا ، دانشجویان ،طلاب و جوانان عزیز و برومند  
- احزاب و جریانات سیاسی 
-معلمین خدوم و جامعه ایثارگر 
اقشار و صنوف معظّم اجتماعی 

شرایط خطیر  و فضای موجود در مدیریت اجرایی و مسایل اقتصادی - اجتماعی کشور موجب گردیده است تا مشکلات  وارد آمده بر پیکره کشور و زندگی مردم ، سختی های کم سابقه ای  را تحمیل نماید . سخن بر اینست که راه توقّف زنجیره ی بی تدبیری  در عرصه مدیریت اجرایی کشور و جلوگیری از بی توجهی به اقتصاد و معیشت و زندگی جاری مردم و اهداف میان مدت و بلند مدت کشور چیست ؟ 

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با درک عمیق از شرایط اجتماعی - اقتصادی کشور و بررسی های میدانی از راه های برون رفت از رکود کم سابقه و قبول بار سیاسی ِ مسولیت ِ پیشنهادی ،  نظر اجماعی خود را به شرح زیر به استحضار ملت شریف ، مقتدر و درد آشنای کشور می رساند . 
  
۱. توجه به فرهنگ راهبردی - جهادی در خدمت صادقانه به مردم و تقویت نگاه دینی در بین مسولین کشور ‌‌و توجه به توصیه های رهبر معظّم انقلاب اسلامی و کارشناسان آگاه و دلسوز  ، اصلی ترین راهبرد ِ جامعه ایران اسلامی قرار گیرد.

۲.نگاه هوشمندانه به ظرفیت های بی نظیرکشور و تقویت بنیه های اقتصادی و استفاده‌ از استعدادهای کشور در ضمن فعال سازی تعاملات منطقه ای و بین المللی با شرکای تجاری و راهبردی کشور در صدر دستور کار مسولین دست اندرکار باشد . 

 ۳.شاخصه های فساد ستیزی و عدالت خواهی ، عملکرد جهادی و انقلابی ، پیگیری مطالبات مردمی ، ساده زیستی و مردم داری ، شناخت مساله و اولویت های کشور ، اِشراف به چشم انداز و اسناد بالادستی کشور ، ترجیح منافع عمومی مردم بر منافع خواص ، تقویت انسجام اجتماعی ، دریافت دقیق از مبانی - اصول و روش های تقویت جایگاه ایران عزیز، جوان گرایی و تحرّک بیشتر ، «توجه حداکثری به امر اقتصاد و رفع موانع تولید » و جلوگیری از اتلاف منابع عمومی کشور ، مورد پیگیری  گفتمان عمومی نخبگان ، رسانه ها ، شخصیت های حقیقی و حقوقی و موثرین واقع گردد. 

۴. جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با عنایت به بررسی های صورت پذیرفته  و نظر به خواست عمومی مردم و طیف های نخبگان در اقبال کم نظیر به جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای رئیسی که منبعث از مزیّت عملی ِ موفّق ِ تحوّل خواهی و روحیه ی کار و تلاش ، دینداری و ولایتمداری ، فساد ستیزی و عدالت خواهی و قصد خدمت به مردم و کشور  می باشد، در همراهی صادقانه و متواضعانه با مردم از جناب آقای رییسی دعوت و درخواست می نماید تا ضمن حضور در عرصه انتخابات مهم ریاست جمهوری ۱۴۰۰، به این مطالبه عمومی امعان نظر  و پاسخ مثبت فرمایند . 

در پایان و با اعتقاد به توکل الهی و اعتماد به دفاع مردم از کشور و کیان اسلامی یقین داریم اجرای برنامه ها و اولویت های هم افزا و توجه عمیق و جامع به مردم سالاری دینی موجبات نزول برکات الهی و تقویت سرمایه های اجتماعی را به ارمغان خواهد آورد . 

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ  إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ حَکِیمٌ 
( قرآن کریم، آیه ۱۰سوره اَنفال)

*شورای مرکزی ، کمیته ها و دبیران استانی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی * 
دوشنبه ۲۰/ ۲/ ۱۴۰۰

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول