اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

میثم قشلاقی، بوکسور خراسان شمالی در ​راه مسابقات قهرمانی آسیا ۲٠۲۱ امارات

میثم قشلاقی، بوکسور خراسان شمالی از حضور در ​رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲٠۲۱ که از یکم تا پانزدهم خرداد در کشور امارات برگزار می‌شود خبرداد.

میثم قشلاقی، بوکسور خراسان شمالی در ​راه مسابقات قهرمانی آسیا ۲٠۲۱  امارات

میثم قشلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: اردوی ازبکستان یکی از بهترین اردوهایی بود که در عمر ورزشی خود در آن شرکت کرده و رقیب مقابل نیز که نفر دوم جهان بود مساله را دشوارتر می‌کرد اما سعی شد که با اعتماد به نفس به رقابت ادامه داده و همین باعث بالا رفتن ارتقا سطح فنی ما شد. 

وی گفت: مسابقات آسیا، کسب سهمیه نیست اما در رنکینگ بوکسورها ثاتیر بسزایی داشته و سازمان جهانی ies می‌تواند از این رنکینگ به کسانی که سهمیه ندارند سهیمه بدهد. 

این بوکسور اهل خراسان شمالی تصریح کرد: تمام تلاش و سعی بر این است که در مقابل قوی‌ترین حریفان که مربوط به ازبسکتان و قزاقستان هستند تمام تلاش خود را بکار برد و مقام برتر را از آن خود کند. 

وی با اشاره به اینکه از عملکرد فدراسیون بوکس نیز راضی کننده بود، افزود: فدراسیون بوکس در اردوی ازبکستان از بوکسور ها حمایت خوبی داشتند و امیدواریم در بازی‌های آسیا نیز این یاری شامل حال ما شود. 

گفتنی است که تیم ‌ملی بوکس ایران با هشت بوکسور عازم رقابت‌ های قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ امارات خواهد شد که امید احمدی‌صفا، دانیال شه‌بخش، اشکان رضایی، مسلم‌ مقصودی، شاهین موسوی، میثم قشلاقی، پوریا امیری و احسان روزبهانی به عنوان ‌نفرات اعزامی به امارات معرفی شدند.

مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ یکم تا یازدهم خرداد در کشور امارات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول