اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستبند پلیس بر دستان سارقان دوربین‌های مداربسته و وسایل خانه در نیشابور

فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری 3متهم به سرقت دوربین‌های مداربسته و وسایل خانه در این شهرستان خبر داد.

دستبند پلیس بر دستان سارقان دوربین‌های مداربسته و وسایل خانه در نیشابور

 به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین دهقان‌پور اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین‌های مداربسته در سطح شهر نیشابور، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ قدس قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی نیشابور افزود: مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده سرانجام یکی از متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در یک عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

وی یادآور شد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۸ فقره سرقت دوربین‌های مداربسته و یک دستگاه دیتا با کمک یک نفر دیگر و فروش آن‌ها به یک مال‌خر اعتراف کرد.

دهقان پور با اشاره به دستگیری همدست متهم و مال‌خر بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیرشده تعداد ۹عدد دوربین به همراه یک دستگاه دیتا سرقتی کشف شد.

 سارق وسایل خانه با 10 فقره سرقت

فرمانده انتظامی نیشابور از دستگیری یک متهم به سرقت وسایل خانه با ۱۰ فقره سرقت در نیشابور خبر داد و گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت وسایل منزل شهروندان در سطح شهر نیشابور کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی پس از بررسی‌های دقیق و با اشراف اطلاعاتی به فردی مظنون و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این متهم تعداد زیادی اقلام و وسایل سرقتی شامل تلویزیون، گوشی‌های تلفن همراه، ساعت و انگشتر را کشف کردند.

دهقان پور با اشاره به اینکه متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۱۰ فقره سرقت وسایل خانه از شهروندان نیشابور اعتراف کرده است، یادآور شد: با توجه به کشفیات بالای اقلام  وسایل سرقتی از مخفیگاه وی تحقیقات از متهم جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول