اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

دو قطبی سازی‌های انحرافی به جایی نخواهد رسید

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان به جای دو قطبی سازی انحرافی، از عملکرد منفی خود عذرخواهی کنند و انتخابات را به مذاکرات برجامی پیوند نزنند.

دو قطبی سازی‌های انحرافی به جایی نخواهد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان در مواضع هفتگی خود اظهار داشت: عملکرد اصلاح طلبان در ۸ سال گذشته در قوه مجریه، ایجاد تورم وحشتناک و معیشت سخت و برعکس شدن وعده‌های رئیس‌جمهور جریان اصلاح‌طلب، برای جریان های سیاسی حامی دولت جایی برای توجیه نگذاشته است و اصلاح طلبان بهتر است به جای این فرار از پاسخگویی به مردم از ملت عذرخواهی کنند.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان کار را به جایی رسانده اند که مسکن  و اجاره مسکن، تنظیم درآمد و هزینه زندگی مردم را در وضعیت بسیار بدی قرار داده اند و حتی مرغ و تخم مرغ که غذای عادی مردم است را نیز دچار مشکل کرده اند.

بادامچیان تاکید کرد: کارکرد سیاست خارجی و نیز عملکرد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دولت دستاوردی قابل ارائه برای دولت و جریان اصلاح طلبان افراطی و اعتدالی ندارد.

بادامچیان تصریح کرد: مردم امروز به جای توجه به دوقطبی های کاذب، در حال و هوای انتخاب رئیس جمهوری هستند که بتواند در گام دوم انقلاب، کشور و ملت را از مشکلات نجات داده و کشور را در داخل و خارج در چارچوب عزت، حکمت و مصلحت مدیریت کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه در خصوص شرایط احراز صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری گفت: کسی که می خواهد رئیس جمهور شود و سوگند بخورد که قانون اساسی را پاسداری می‌کند باید به قانون و نهادهای قانونی و اختیاراتی که قانون اساسی به آنها داده احترام بگذارد.

وی افزود: جایگاه رفیع شورای نگهبان در قانون اساسی پاسداری از جمهوریت و اسلامیت نظام است و این جایگاه مهمی است.

بادامچیان ادامه داد: التزام به قانون اساسی یک اصل سرنوشت‌ساز است. کسانی که با اختیارات قانونی و اعمال قانون در این نهاد مخالفت می‌کنند در واقع با جمهوریت و اسلامیت نظام مسئله دارند و نمی‌توان به بهانه آزادی و مشارکت مردم، افرادی که با قانون اساسی، اصل ولایت فقیه و ارکان و اصول نظام جمهوری اسلامی مخالفت کرده‌اند برای ریاست جمهوری نامزد کرد و انتظار داشت که آنها تایید شوند.

وی برای اصلاح طلبان که این گونه افراد را در فهرست نامزدهای خود نام برده اند اظهار تاسف کرد.

بادامچیان گفت: انتخابات ۱۴۰۰ هم در شوراهای اسلامی شهر و روستا و هم در انتخاب رئیس جمهور نقش سرنوشت‌ساز دارد و با شناخت کافی ملت از بی عرضگی و ناکارآمدی جریان اصلاح طلبی و شعار دهندگان بی عمل، تلاش برخی برای  دو قطبی سازی های انحرافی به جایی نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: برای ملت کارآمدی و ناکارآمدی در انتخابات آینده مسئله اصلی است. 

بادامچیان در خصوص نگاه حزب در انتخابات ریاست جمهوری درباره اجماع روی یک چهره کارآمد و متعهد و با کار جهادی گفت: انشاءالله نیروهای جبهه انقلاب در انتخابات ۱۴۰۰ با یک صدا، یک برنامه و یک تیم کارآمد وارد رقابت‌های سالم و خداپسندانه انتخاباتی خواهند شد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر آیت الله رئیسی ثبت نام کنند موتلفه و نیروهای ارزشگرا بر ایشان تفاهم دارند و در صورتی که ثبت نام نکنند سیاست کلی ارزشگرایان انتخابات اصلح و ارجح از بین احراز صلاحیت شده ها توسط شورای محترم نگهبان می باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به روز جهانی قدس گفت: امسال روز قدس حال و هوای خاصی داشت. کرونا اجازه نداد مثل سالهای قبل راهپیمایی برگزار شود ولی در جهان اسلام روز قدس با شکوه خود برگزار شد و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب راهی جدید برای انتفاضه فلسطین گشود که در نزدیک شدن آزادی قدس شریف و نجات مظلومان و آوارگان فلسطینی تأثیر قطعی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: امروز به برکت بیداری اسلامی بحران و آشفتگی در درون رژیم اشغالگر کاملاً آشکار است و این بحران به دلیل نارضایتی شدید ساکنان و نیز در بین غاصبان سرزمین فلسطینیان و حکومت غیرمشروع و ستمگر صهیونیستی مشهود است. 

وی ادامه داد: اکنون آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هم رژیم صهیونیستی را به ضرر منافع غرب در منطقه می یابند و مذبوحانه با طرح‌های بی حاصل در پی حفظ بقایای این پایگاه در حال فروریزی خود هستند که برعکس در سقوط حاکمان وابسته به استکبار و ذلیل در برابر صهیونیسم تسریع می کند.

وی افزود: تغییر معادله سنگ با موشک و قطع امید بیهوده به سازمانهای بین المللی، زمینه را برای همه پرسی از صاحبان فلسطین آماده کرده است.

بادامچیان تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی از برگزاری همه پرسی در اراضی فلسطین حمایت دارد و آن را از طریق احزاب مرتبط پیگیری خواهد کرد. 

وی اضافه کرد: قطعاً مقاومت و انتفاضه و تقویت خط  قیام، جهاد و شهادت، همه گونه حمایت از مظلومان و تلاش برای نجات قدس شریف بهترین راهکار اخراج اشغال گران است. 

وی تاکید کرد: راه نجات فلسطین و فلسطینیان به دست مردم این سرزمین مقدس برای همه ادیان آسمانی است که با تغییر اساسی خود تقدیر الهی را در تغییر سرنوشت در آینده رقم بزنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد مذاکرات وین گفت: دولت اشتباه بزرگی را در پیوند زدن سیاست خارجی به رقابت‌های انتخاباتی مرتکب شد که نباید وزارت خارجه و شخص رئیس جمهور این اشتباه تاریخی را تکرار کنند و به امید گشایش های جزئی در مذاکرات، امید کاذبی ایجاد کنند که جز ضرر برای خودشان حاصلی ندارد. همان طور که امید به سیاست برد ـ برد جز ضرر برای دولت نداشت.

وی افزود: حرف مردم، نظام و نهادهای قانونی و نمایندگان ملت حرف قطعی رهبری معظم است؛ ابتدا لغو همه تحریم ها، سپس راستی آزمایی و بعد هم انجام تعهدات برجامی که باید در سال ۹۴ اتفاق می افتاد و نیفتاد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر ملت ما در انتخابات پیش رو رییس جمهوری مقتدر، کارآمد، با انگیزه و دارای پشتوانه مردمی و حزبی و دارای طرح و برنامه اقدامی وعملی را انتخاب نماید، آمریکا و اروپا مجبورند که سیاست‌های زورگویانه را رها کنند و به حقوق حقه ملت ایران احترام بگذارند.

وی با اظهار تاسف از اینکه سخنان ظریف در فایل صوتی تکرار همان حرف های آمریکا است اظهار داشت: نمی‌شود در دیپلماسی خارجی همان خواسته دشمن را پیگیری کرد و بعد نام آن را اجتهاد در تحلیل و تقلید در عمل گذاشت.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با محکوم کردن جنایت تروریستی در کابل اظهار داشت: هر کجا  آمریکا حضور نظامی دارد، امنیت مردم در خطر است. جنایتکارانی که در ماه مبارک رمضان، عده ای از دختران دانش آموز روزه دار و بیگناه را به خاک و خون می کشند، قطعا عوامل مزدوری هستند که آمریکا برای مقاصد پلید خویش در منطقه سازماندهی کرده است.

وی با تسلیت شهادت تعدادی از دانش آموزان و شهروندان کابل در این جنایت افزود: ملت مبارز و غیور افغانستان خواستار حفظ حاکمیت و استقلال این کشور مسلمان و خروج نیروهای آمریکایی می باشند که جز هزینه های مالی و جانی، دستاوردی برای این کشور ستم کشیده نداشته اند. 

بادامچیان تاکید کرد: سکوت مجامع بین المللی و سران غرب در برابر این جنایت هم بیانگر ادعای دروغ و نگاه تبعیض آمیز آنها درباره حقوق بشر است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با مسئلت قبولی طاعات و عبادات و دعاهای مسلمانان در ماه مبارک رمضان پیشاپیش عید سعید فطر را به ولی امر مسلمین، مردم ایران و ملل مسلمان تبریک گفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول