اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نماز عید فطر سلطانیه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه می‌شود

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر تبعیت از تصمیمات ستاد کرونا، گفت: نماز عید فطر در سلطانیه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خیابان گنبد روبه‌روی مسجد باب الحوائج و مصلی نماز جمعه اقامه می‌شود.

نماز عید فطر سلطانیه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه هماهنگی اقامه نماز عید فطر عصر امروز با حضور مسؤولان دعوت شده و تعدادی از اعضای ستاد نماز جمعه به ریاست حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه بعد از تلاوت قرآن کریم، امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه در روزهای پایانی ماه بسیار مبارک و با ارزش رمضان قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: در ماه رمضان ثواب اعمال انسان مضاعف می‌شود.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب با بیان اینکه ماه رمضان میدان مسابقه است و طبیعی است که هر میدان مسابقه برنده و بازنده‌ای دارد، افزود: روز عید فطر یوم‌الجوائز است و کسانی که در طول ماه رمضان رضایت الهی را کسب کرده‌اند، در روز عید فطر جوایز خود را دریافت می‌کنند.

وی به اهمیت روز عید فطر اشاره کرد و گفت: روز عید فطر از اعیاد اسلامی روز بسیار مهمی است چون از یک طرف مؤمنان بعد از یک ماه روزه داری و بندگی با حضور در مساجد و اقامه نماز عید، منتظر پاداش الهی هستند و از طرف دیگر چون نمی‌دانند که آیا اعمال شان مورد قبول خداوند واقع شده، نگرانند هستند.

امام جمعه سلطانیه به احکام نماز عید فطر اشاره کرد و افزود: توصیه شده نماز عید فطر در صحرا و در محل بدون سقف خوانده شود و در سلطانیه نیز از سال گذشته نماز عید در فضای باز اقامه می‌شود و ان‌شاءلله این برنامه هر سال ادامه خواهد داشت.

حسینی نسب با تاکید بر تبعیت از تصمیمات ستاد کرونا، افزود: نماز عید فطر در سلطانیه با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در خیابان گنبد روبروی مسجد باب الحوائج و مصلای نماز جمعه اقامه می‌شود.

رحمانی، فرماندار شهرستان سلطانیه نیز در این جلسه با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی گفت: اعضای جلسه در تامین نیازهای اقامه نماز عید فطر همکاری کنند.

سلیمی، فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه نیز بر همکاری همه جانبه سپاه در برنامه اقامه نماز عید تاکید کرد و افزود: تلاش شود برنامه‌های فرهنگی شهرستان با محوریت قرارگاه فرهنگی، تحت‌الشعاع بیماری کرونا واقع نشود.

اصانلو، فرمانده نیروی انتظامی نیز آمادگی این نیرو را در برقراری نظم و امنیت و طرح‌های ترافیکی اعلام کرد و صادقی مقدم نیز با ارائه دستورالعمل‌های ستاد کرونا، بر رعایت آنها تاکید کرد.

محمدی، شهردار سلطانیه و دیگر اعضای جلسه نیز بر همکاری اعضا برای اقامه نماز عید تاکید کردند.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول