اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تارتار: رقابت قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان است/برنامه لیگ آزاردهنده است اما این ظلم برای همه هست

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: برنمه ریزی مسابقات آزار دهنده است اما به خاطر بحث ملی تمکین می کنیم و ظلمی که به جمع باشد مشکلی ایجاد نمی کند.

تارتار: رقابت قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان است/برنامه لیگ آزاردهنده است اما این ظلم برای همه هست

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی یک بر یک پیکان مقابل تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: ما در هفته‌های گذشته با تیم‌های بالای جدول بازی کردیم. برد نداشتیم اما مساوی ارزشمندی مقابل تراکتور داشتیم که در آسیا با اقتدار صعود کرد یا در اراک با آلومینیوم و با استقلال در آزادی، یک شکست هم مقابل گل‌گهر داشتیم که حرف و حدیث‌هایی هم در مورد داوری آن بود. کاری به این مسائل نداریم. در مجموع از کیفیت کار تیمی راضی هستیم.

وی تصریح کرد: بازی به بازی بهتر شدیم و اوج آن مقابل تراکتور بود که هم خوب بازی کردیم و هم نتیجه بدی نگرفتیم با توجه به اینکه یک بر صفر عقب افتادیم. به بچه‌های تیمم خسته نباشید می‌گویم، خیلی زحمت کشیدند و حالا  برای بازی با سایپا آماده می‌شویم.

تارتار در مورد اینکه آیا 4 بازی متوالی بدون برد برای او نگران کننده نیست، گفت: قبل از این چهار بازی، ذوب‌آهن را شکست دادیم و اینگونه نبود که 10 هفته نبرده باشیم. در 5 هفته گذشته یک برد، سه تساوی و یک شکست به دست آوردیم. نگران نیستیم. زمانی باید نگران باشیم که کیفیت تیم ما پایین باشد. خدا را شکر شرایطمان خوب است.

وی در خصوص بازی بعدی پیکان مقابل سایپا با هدایت فراز کمالوند، عنوان کرد: واقعا کار بسیار سختی داریم. تیم‌هایی که در خطر سقوط هستند قطعاً می‌خواهند از شرایط میزبانی استفاده کنند و انتحاری بازی می‌کنند. باید تمرکزمان خیلی بالا باشد و فریب بازی خوب‌مان مقابل تراکتور را نخوریم. بازی مقابل تیم‌هایی که در خطر سقوط هستند به مراتب سخت‌تر است ولی دوست داریم بازی را با برد پشت‌سر بگذاریم. 4 هفته‌ است که پیروز نشدیم و می‌خواهیم شرایط خوبی در جدول داشته باشیم. برای بردن بازی می‌کنیم و استرسی هم نداریم.

سرمربی پیکان درمورد آخرین وضعیت مصدومان تیم، گفت: فرزاد حاتمی از دیروز به جمع ما اضافه شد، درگیر ویروس کرونا بود. محمد نوری هم کنار ما است و هر زمان نیاز باشد به تیم کمک می‌کند. دانیال با توجه به پارگی رباط صلیبی‌اش در سال گذشته، آرام آرام در شرایط بازی قرار می‌گیرد. امیر روستایی هم مصدومیت جزیی دارد. امیدوارم تا بازی با سایپا مشکلات بچه‌ها برطرف و به جمع ما اضافه شوند.

وی در خصوص برنامه‌ریزی مسابقات سازمان لیگ که مورد اعتراض تیم‌های مختلف قرار گرفت و حتی انجام بازی های معوقه دوباره لغو شدند، اظهار داشت: این موضوع خیلی آزار دهنده است. واقعاً سخت است که 20 روز بازی نکنیم. فکر می‌کنم بازی‌ها در خرداد اصلا تعطیل باشند اما بحث اولویت‌بندی است. بحث ملی و لیگ قهرمانان آسیا است. چاره‌ای نیست. باید تمکین کنیم و بپذیریم. ظلمی که به جمع باشد مشکلی ایجاد نمی‌کند. این برنامه برای همه تیم‌ها است و ما هم تابع هستیم.

تارتار در مورد سرانجام تیم ملی و اینکه آیا می‌تواند به دور بعدی مقدماتی جام جهانی صعود کند، گفت: اگر واقعاً خودمان باشیم و تمرکز بالا و تلاش مضاعف داشته باشیم، آن‌ها رقیبان سرسختی برای ما نیستند. تیم ملی ما یک سروگردن از حریفانش بالاتر است. اما باید خودمان باشیم و هیچ چیزی را به قضا و قدر نسپاریم. باید تمام نکات لازم چه فنی و چه گروهی رعایت شوند تا بتوانیم با اقتدار صعود کنیم.

وی در مورد تقابل سپاهان و پرسپولیس که به نوعی از آن به جنگ قهرمانی تعبیر شد و همچنین اتفاقات پایان آن مسابقه، عنوان: من در تیم پیکان شاغل هستم و به همین دلیل ترجیح می‌دهم درمورد این مسائل صحبت نکنم تا سوتفاهمی پیش نیاید و کسی از من دلگیر نشود. ولی در جدول، رقابت بین پرسپولیس و سپاهان است. امیدوارم هر تیمی که استحقاقش را دارد، قهرمان شود. بین این دو تیم و سایر تیم‌ها فاصله ایجاد شده، پرسپولیس و سپاهان تیم‌هایی نیستند که به راحتی بلغزند. ضمن احترام به تیم‌های دیگر فکر می‌کنم رقابت قهرمانی بین این دو تیم باشد.

تارتار با اشاره به حمایت مدیرعامل باشگاه پیکان، اظهار داشت: از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم. با هم کاملا هماهنگ هستیم. مدیریت با طرح و برنامه‌هایی که تصویب کرده، برای تیمی که میانه جدول است انگیزه ایجاد می‌کند. از آن‌ها ممنون هستم؛ طوری رفتار و کار کردند که تمام تمرکزمان روزی مسائل فنی باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول