اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

افزایش تعرفه خدمات پزشکی هزینه بالایی به بازنشستگان تحمیل می‌کند

عضو کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کشور گفت: افزایش تعرفه خدمات پزشکی در بخش‌های دولتی و خصوصی هزینه‌های بالایی به بازنشستگان در بخش درمان وارد می کند.

افزایش تعرفه خدمات پزشکی هزینه بالایی به بازنشستگان  تحمیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، علیرضا امیری عصر امروز در نشست استاندار مرکزی با اعضای تشکل‌های کارگری در خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه اظهار کرد: ایجاد روابط منطقی و عادلانه در خصوص بازنشستگان باید مورد توجه قرار گیرد، این مهم در تمامی زمینه‌ها ضروری است تا آنان دوران کهنسالی خود را با آرامش سپری کنند.
وی ضمن گلایه‌مندی از افزایش تعرفه‌های پزشکی افزود: افزایش تعرفه خدمات پزشکی در بخش‌های دولتی و خصوصی، ۲۶ درصد در دی ماه ۹۹ و ۱۰۰ درصد در اردیبهشت سال جاری رقم خورد.

عضو کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کشور بیان کرد: ویزیت دکتر در مطب از ۴۰ هزار تومان به ۸۰ هزار تومان  افزایش یافته و این افزایش‌ها به بهانه‌های مختلف استاندارد سازی و ...  تا ۱۰ درصد هم قابل افزایش اعلام شده است که هزینه‌های بالایی به بازنشستگان در بخش‌ درمان وارد می‌کند.

امیری گفت: برای مثال یک شب بستری در بخش‌های مراقبت ویژه پزشکی، ۱۱۱ درصد تعرفه‌ها افزایش یافته است و از حدود ۲ میلیون  و ۶۰۰هزار تومان  به ۴ میلیون و  ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. 

وی بیان کرد: این در حالی است که بخش خصوصی حاضر به همکاری در تخفیف با بیمه‌های تکمیلی نشده و اعلام کرده سنوات طبق نرخ وزارت بهداشت انجام می‌شود، هر ساله ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف، امسال همکاری نشد.

عضو کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه افراد زیر پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ ۱۵۰ هزار نفر بازنشسته  هستند، خواستار اختصاص واکسن کرونا برای بازنشستگان تامین اجتماعی شد و گفت: این قشر دارای چندین بیماری زمینه‌ای هستند و اولویت قرار دادن آنها برای این مهم، به نوعی تکریم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول