اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رایزنی نماینده بویراحمد با رئیس ستاد اجرایی برای محرومیت‌زدایی/روشنفکر: امیدوارم دود کارخانه قند بلند شود

نماینده بویراحمد با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای محرومیت‌زدایی در حوزه انتخابیه خود رایزنی کرد.

رایزنی نماینده بویراحمد با رئیس ستاد اجرایی برای محرومیت‌زدایی/روشنفکر: امیدوارم دود کارخانه قند بلند شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج عصر امروز در دومین نشست مهدی روشنفکر نماینده سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای پیگیری راه اندازی کارخانه قند یاسوج تا وعده‌های مخبر برای احداث مدرسه و خانه بهداشت بحث و تبادل نظر شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برای سومین بار در یک سال اخیر به سراغ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) رفت تا مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود را بررسی کرده و به توسعه کمک کند.

مهدی روشنفکر در نشست با محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: 3 شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون با 340 روستای بالای 20 خانوار و تعداد زیادی روستاهای زیر 20 خانوار و 10 خانوار در زمینه تامین زیرساخت‌ها از جمله راه ارتباطی مناسب، نبود مدرسه، شبکه آبرسانی و بهداشت عمومی با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

روشنفکر با اشاره به اینکه به دلیل فقر امکانات و بیکاری شاهد مهاجرت روز افزون روستائیان به مناطق حاشیه شهرها هستیم، ادامه داد: با وجود ظرفیت‌ها بالقوه در بخش‌های مختلف برای توسعه اشتغال روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود مهارت و تسهیلات لازم شاهد افزایش بیکاری در روستاها هستیم.

وی خواستار ارائه آموزش و مهارت‌های لازم فنی برای کارآفرینی خرد در مناطق روستایی شد و ادامه داد: امیدوارم بزودی شاهد بلند شدن دود کارخانه قند یاسوج بعد از سال‌ها تعطیلی توسط ستاد  اجرایی فرمان حضرت امام(ره) باشیم.

روشنفکر همچنین خواستار احداث مدرسه، شبکه آبرسانی، خانه بهداشت و جاده سازی برای روستاهای کمتربرخوردار توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) شد و گفت: برای رفع محرومیت‌ها انتظار مساعدت ویژه از نهادهای انقلابی داریم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در پایان این نشست در زمینه راه اندازی کارخانه قند یاسوج در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی‌ها با بانک تجارت به عنوان مالک عمده این کارخانه اظهار امیدواری کرد و افزود: 10 مدرسه کانکسی در سه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون جمع آوری و نسبت به احداث ساختمان مورد نیاز اقدام می‌شود.

محمد مخبر با اشاره اینکه برای رفع مشکلات آبرسانی، بهداشت و درمان و اشتغال روستایی مصمم هستیم، بیان کرد: بنا به پیشنهاد ارسالی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون چندین خانه بهداشت در این شهرستان‌ها احداث می‌کنیم.

وی تصریح کرد: 600 طرح خرد با اعتباری افزون بر 80 میلیارد تومان نیز در این حوزه اجرایی می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول