اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

طرح کرامت در ۲۸ محله خراسان شمالی اجرا خواهد شد

معاون اجتماعی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: توزیع ۸٠٠ بسته معیشتی در محلات حاشیه نشین و طرح کرامت بسیج از فردا آغاز خواهد شد.

طرح کرامت در ۲۸ محله خراسان شمالی اجرا خواهد شد

هادی حسن‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در این مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی، ۸٠٠ بسته بین خانواده‌های آسیب دیده از معضلات اجتماعی همچون اعتیاد و طلاق در ۲۸ محله طرح کرامت قرار خواهد گرفت.

وی گفت: یکی از اهداف کلیدی معاونت اجتماعی در سپاه و بسیج خراسان شمالی، کمک به بازتوانی مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین استان در قالب طرح کرامت است.

معاون اجتماعی سپاه  جوادالائمه(ع) تصریح کرد: در این طرح با شناسایی آسیب‌های محله و با مشارکت بسیج، مردم و دستگاه های ذیربط سعی بر آن شده است که با رویکرد پیشگیری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی محله‌محور اقدام شود و همه ظرفیت های آموزشی، سازندگی، امدادی و مردم یاری و فرهنگی بسیج با اولویت این محلات برنامه‌ریزی خواهند شد.

وی افزود: سال گذشته در ۷ محله‌ی استان، این طرح اجرا شد که همین تعداد در سال جاری به ۲۸ محله ارتقا پیدا کرده است؛ ضمن اینکه فرمانداری‌ها و استانداری نیز قول مساعدت در اجرای این کار را داده‌اند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول