اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نماز عیدفطر گنبدکاووس با اولویت سلامت شهروندان برگزار می‌شود

امام جمعه گنبدکاووس گفت: با توجه به دستورالعمل‌های کشوری مبنی بر برگزاری نماز عیدفطر برگزاری این نماز با مصوبه ستاد استانی و شهرستانی مبارزه با کرونا با اولویت حفظ سلامت شهروندان منوط خواهد بود.

نماز عیدفطر گنبدکاووس با اولویت سلامت شهروندان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید فطر اظهار کرد: ماه مبارک رمضان و روزه‌داری بر تمام جسم و  روح انسان تاثیر گذاشته و باید سبب تحول باطنی شود که مقدمه آزادی معنوی است.
وی تصریح کرد: باید هوشیار باشیم و از لحظه‌لحظه روزهای پایانی این ماه عظیم استفاده کامل را برده و وداع خوبی با این ماه مبارک داشته باشیم.
امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: نماز عید فطر کامل کننده روزه بوده اما با این‌حال برگزاری این نماز منوط به مصوبه ستاد استانی و شهرستانی مبارزه با بیماری کرونا است.
وی ادامه داد: در حال حاضر اولویت ما در همه برنامه‌ها حفظ سلامت شهروندان بوده و نماز عید فطر نیز با مدت زمان کوتاه و رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی خواهد بود.
ترابی گفت: تلاش می‌کنیم مراسم نماز از هفت صبح آغاز و راس ساعت هفت و نیم صبح نماز شروع و تا هشت صبح به اتمام برسانیم.
* کریمی: مردم در عید فطر از هرگونه تجمع، میهمانی و دید و بازدید بپرهیزند
فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این جلسه با اشاره به کاهش تعداد بستری‌شدگان در بیمارستان‌های گنبدکاووس اظهار کرد: در دو هفته گذشته تعداد فوتی‌ها و تعداد بستری‌شدگان در بیمارستان‌ها بسیار کاهش یافته ولی باید پروتکل‌های بهداشتی همچنان رعایت شود.
عبدالقدیر کریمی تصریح کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم همانطور که در ماه‌های گذشته ما را در کنترل این بیماری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراهی کردند در ایام عید فطر نیز همکاری کرده و از هرگونه تجمع، میهمانی و دید و بازدید بپرهیزند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول