اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

استقرار ۲۰۰۰ پایگاه جمع آوری فطریه و کفارات همزمان با اقامه نماز عید سعید فطر

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای نماز جمعه شهرستان کرمانشاه و مصلاهای نماز سایر شهرستان های استان، گفت: در روز عید سعید فطر بیش از دو هزار پایگاه ثابت و سیار به منظور جمع آوری فطریه و کفارات مردمی برپا خواهند شد.

استقرار ۲۰۰۰ پایگاه جمع آوری فطریه و کفارات همزمان با اقامه نماز عید سعید فطر

محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان کرمانشاه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای نماز جمعه شهرستان کرمانشاه و مصلاهای نماز سایر شهرستان های استان براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار داشت: این نهاد به عنوان دبیرخانه زکات در استان متولی جمع آوری فطریه و کفارات مردمی است.

رخصی با اشاره به برپایی دو هزار پایگاه ثابت و سیار در استان به منظور جمع آوری فطریه و کفارات مردمی، افزود: این پایگاه ها پیش از نماز عید سعید فطر در مصلاهای اقامه نماز دایر و در سطح معابر، میادین و محلات تا ظهر عید به منظور دریافت زکات فطره شهروندانی که موفق به پرداخت نشده‌اند مستقر خواهند شد.

رخصی با اشاره به اینکه در کنار استقرار پایگاه ها، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری درگاه های الکترونیک نیز به منظور دریافت فطریه و کفارات مردم برقرار می شوند، عنوان کرد:  خیران می توانند با شماره گیری کد دستوری #۵*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه فطریه و کفارات خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: همچنین مراجعه به سایت الکترونیک  WWW.emdad.ir و تماس با تلفن گویا 096887 از دیگر درگاه های الکترونیک دریافت فطریه و کفارات به شمار می رود.

محسن رخصی تصریح کرد: کرمانشاهیان می توانند از طریق اپلیکیشن های بله، بام، سکه، ایوا و سنا نیز زکات فطره و کفاره عمد و غیر عمد خود را نیز پرداخت کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: فطریه در همان روز عید به دست افراد کم برخوردار از پیش شناسایی شده خواهد رسید.

انتهای پیام/ح
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول