اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

دغدغه امتحانات حضوری؛ بازی فیک‌اکانت‌‌ها/ ماجرای توئیت جعلی به نام آقای وزیر

دغدغه برخی دانش‌آموزان و خانواده‌ها نسبت به امتحانات حضوری به ابزار دست بعضی افراد تبدیل شده است که با ساختن توئیت جعلی، به اضطراب‌ها و نگرانی‌ها می‌افزایند.

دغدغه امتحانات حضوری؛ بازی فیک‌اکانت‌‌ها/ ماجرای توئیت جعلی به نام  آقای وزیر

خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: در شرایطی که تعدادی از دانش‌آموزان و خانواده‌ها نسبت به برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم گلایه‌مند هستند، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، امتحانات این دو پایه باید حضوری باشد اما این اقدام منوط به تأیید ستاد کروناست که البته ستاد کرونا هم تأیید کرد.

اما حالا دغدغه برخی دانش‌آموزان و خانواده‌ها نسبت به امتحانات حضوری به ابزار دست بعضی افراد تبدیل شده است که با ساختن توئیت جعلی، به اضطراب‌ها و نگرانی‌ها می‌افزایند.

در این توئیت جعلی که در فضای مجازی در حال دست به دست شدن هست، آمده است: «اگر دانش‌آموزان در دوران امتحانات به کرونا مبتلا شوند هزینه درمان آنها رایگان هست. حتی اگر هم دار فانی را وداع گویند هزینه دفن و کفن آنها توسط آموزش و پرورش کاملا پرداخت می‌شود پس والدین و خانواده‌ها نگران نباشند».

محمد محسن بیگی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص گفت: مشخص است که فِیک است. چون نه با منطق اداری ما سازگاری دارد و نه با منطق عقلانی هیچ کسی سازگاری دارد. بنابراین کاملا تابلو  و مشخص است که جعلیست.

وی افزود: ادبیات وزیر آموزش و پرورش و ادبیات مسؤولان آموزش و پرورش این نیست و از طرفی اهمیت و ارزش سلامت بچه‌ها در دیدگاه مسؤولان آموزش و پرورش هیچ زمانی به این اندازه تنزل پیدا نمی‌کند که این الفاظ و کلمات برای شخصی مثل وزیر به کار برده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول