اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تحولات فلسطین| شلیک بیش از ۱۰۰ راکت از غزه به سمت فلسطین اشغالی

منابع خبری گزارش داده‌اند بیش از ۱۰۰ فروند راکت از غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

تحولات فلسطین| شلیک بیش از ۱۰۰ راکت از غزه به سمت فلسطین اشغالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری «الجزیره» گزارش داد از ساعت ۶ عصر دوشنبه حدود ۱۵۰ راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه شلیک شده است.

در همین حال، رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند نخست‌وزیر این رژیم در حال برگزاری جلسه‌ای با حضور مقام‌های نظامی و امنیتی اسرائیل در مقر وزارت جنگ است.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای گفته در واکنش به شلیک این ۱۵۰ راکت همه گزینه‌ها از جمله حمله زمینی روی میز است.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بعد از شلیک این راکت‌ها از غزه چندین حمله هوایی در این منطقه انجام داد. این حملات به شهادت ۲۰ نفر از جمله ۹ کودک منجر شد. ۶۵ نفر هم بر اثر این حملات زخمی شدند.

تأکید ترکیه و اردن بر همکاری ضد جنایات رژیم صهیونیستی

بامداد سه‌شنبه رسانه‌ها گزارش دادند رئیس‌جمهور ترکیه و پادشاه اردن در یک تماس تلفنی بر اهمیت همکاری جهت متوقف کردن حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها تأکید کردند.

ضرب‌الاجل جدید گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی

سخنگوی گردان‌های قسام هم بامداد سه‌شنبه هشدار داد چنانچه رژیم صهیونیستی تا دو ساعت دیگر به محاصره اماکن مقدس پایان ندهد باید منتظر حملات جدید باشد.

بیانیه اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه در بیانیه‌ای گفته زمان تسویه حساب با رژیم اسرائیل فرا رسیده است. در این بیانیه تأکید شده گروه‌های مقاومت تمام توان خود را برای دفاع از ملت فلسطین به کار گرفته‌اند و در هیچ شرایطی ملت فلسطین را تنها رها نخواهند کرد.

عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی

جنبش مقاومت حماس بامداد سه‌شنبه (حدود ساعت ۰۵:۲۳ به وقت تهران) اعلام کرد با توجه به عقب‌نشینی پلیس رژیم صهیونیستی از مسجد الاقصی قبل از اتمام ضرب‌الاجل تعیین شده این گروه حمله گسترده خود به رژیم صهیونیستی را تعلیق کرده است.

پس از حمله موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و شهرک‌های صهیونیست‌‌نشین اطراف نوار غزه، صهیونیست‌ها با حمله خمپاره‌ای به بخش‌هایی از نوار غزه، غیرنظامیان را هدف قرار دادند.

حمله گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه پس از آن صورت گرفت که «کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، عصر امروز، با تعیین ضرب‌الاجل برای رژیم صهیونیستی به تل‌آویو هشدار داد که نظامیان این رژیم تا ساعت (شش)‌ به وقت محلی مسجد الاقصی و محله شیخ جراح را تخلیه و زندانیان فلسطینی را آزاد کنند.

مسجد الاقصی و مناطق پیرامون آن در بیت المقدس، طی روزهای اخیر تا به امروز صحنه حملات شدید نظامیان صهیونیست در راستای نقشه‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی بود که در نتیجه مقاومت ساکنان قدس، چند صد تن از اهالی قدس اشغالی مجروح شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول