اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

وام 87 میلیون یورویی بانک توسعه و بازسازی اروپا به ازبکستان

بانک توسعه و بازسازی اروپا برای ساخت نیروگاه خورشیدی به ظرفیت 100 مگاوات در سمرقند به ازبکستان معادل 87 میلیون و 400 هزار یورو اختصاص می‌دهد.

وام 87 میلیون یورویی بانک توسعه و بازسازی اروپا به ازبکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، بانک توسعه و بازسازی اروپا، بانک سرمایه گذاری اروپا و PROPARCO شرکت وابسته به  Agence Française de Développement  برای ساخت نیروگاه خورشیدی به ظرفیت 100 مگاوات در سمرقند به ازبکستان معادل 87 میلیون و 400 هزار یورو اختصاص می‌دهند.

این کمک مالی شامل وام 43 میلیون و 700 هزار یورویی از بانک سرمایه گذاری اروپا و 2 وام از بانک توسعه و بازسازی اروپا و  PROPARCO تقریبا 21 میلیون و 800 هزار یورو است که در اختیار شرکت طراحی Tutly Solar (متعلق به Total Eren) قرار می‌گیرد.

این یکی از اولین طرح‌های خصوصی نیروگاه خورشیدی در ازبکستان است.  

پس از بهره برداری از این نیروگاه، برق تولید شده توسط Tutly Solar طبق قرارداد خرید برق به مدت 25 سال به «شبکه‌های برق ملی ازبکستان» فروخته خواهد شد.  

در مورد برنامه‌های Total Eren مبنی بر ساخت نیروگاه خورشیدی به ظرفیت 100 مگاوات در استان سمرقند در سال 2019 میلادی اعلام شده است. این نیروگاه خورشیدی در ناحیه «نورآباد» مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول