اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جمع آوری ۲۰۸ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال کمک در پویش ضیافت همدلی

مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: پویش ضیافت همدلی در استان فارس همزمان با سراسر کشور از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شد و تاکنون مبلغ ۲۰۸ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری و توزیع شده است.

جمع آوری ۲۰۸ میلیارد و ۴۷۶  میلیون ریال کمک در پویش ضیافت همدلی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد صادق کشفی نژاد با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پویش ضیافت همدلی با مشارکت و همدلی مردم نیک اندیش استان، موسسات خیریه و سازمان بهزیستی برای خدمت به افراد دارای معلولیت، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و خانواده های ایتام با رعایت کرامت انسانی در ماه مبارک رمضان اجرا شد.

او در ادامه عنوان کرد: با اجرای این پویش تاکنون ۵۱ هزار و ۴۴۲ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۴ میلیارد و ۳۲۶میلیون ریال و همچنین توزیع ۷۵ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۵۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، ۱۵۰۰ قطعه ژتون نان به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ۳۰۰ عدد بن خرید لباس به ارزش ریالی ۴۵۰ میلیون ریال و ۱۵۰ پک جهیزیه توزیع شده است. 

مدیرکل بهزیستی فارس همچنین بیان داشت: این  پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و در عید سعید فطر نیز این سازمان آماده دریافت زکات فطره در جهت کمک به نیازمندان تحت پوشش می باشد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول