اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کاوه: نقل قولی از هادی بود که او نمی‌خواهد کشتی بگیرد/سنگینی بار روی کشتی ممکن است نتیجه عکس بدهد

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: ای کاش پرویز هادی با من یا کادر تماس می‌گرفت چون نقل قولی از او وجود داشت که نمی‌خواهد کشتی بگیرد.

کاوه: نقل قولی از

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت کشتی‌گیران برای حضور در تورنمنت‌های پیش رو، عنوان کرد: در چند ماه گذشته اردوها در رده‌های مختلف برگزار و در واقع چرخه کشتی فعال شده است. ما بحث کسب سهمیه را داشتیم که در آزاد سهمیه کامل را گرفتیم اما متاسفانه در فرنگی این سهمیه کامل نشد. البته من در اردوی جوانان و در همدان بودم به همین دلیل دورادور از اردوی بزرگسالان خبر دارم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: کادر فنی تشخیص داده تعدادی از کشتی‌گیران به لهستان بروند و در وزن 65 کیلو نیز مسابقه داخلی در ایران برگزار شود. امیدوارم هرچه زودتر ترکیب تیم مشخص شود. من به تیم سر می‌زنم و در کنار بچه‌ها هستم اما فکرمان در بحث نوجوانان و جوانان هم درگیر است.

کاوه در پاسخ به این سوال که چرا یزدانی در تورنمنت لهستان شرکت نمی‌کند، گفت: او در مسابقه انتخابی با قاسم‌پور برنده شد و در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد. تورنمنت دیگری برای او در نظر گرفته نشده که نظر کادر این بوده است.

وی در خصوص اعتراض پرویز هادی مبنی بر اینکه به انتخابی دعوت نشده، تصریح کرد: موضوع مهم این است که در فاصله نزدیک به المپیک کشتی آرامش داشته باشد. من  با هادی بعد از اینکه مغلوب شد 2 بار در تماس بودم. کادر فنی بعد از مسابقه انتخابی چیدمانی برای رقابت‌های جهانی داشت که البته این مسابقات برگزار نشد.ای کاش هادی به من زنگ می‌زد، ما ارتباط نزدیکی با هم داشتیم. همه این اتفاقات سوءتفاهم است و حل می‌شود.

مدیر تیم‌های ملی ادامه داد: نقل قولی از هادی بود مبنی بر اینکه او دیگر نمی‌خواهد کشتی بگیرد. کادر هم براساس رزومه یکسال گذشته ترکیب را دیده و به این رسیده که مسابقات محدود باشد. کشتی متعلق به پرویز هادی و همه است. اگر اشتباه نکنم او مصاحبه‌ای داشته و گفته بود می‌خواهد در تبریز تمرین کند.

وی در پاسخ به این سوال که دبیر بارها اعلام کرده کسی نباید از کشتی توقع مدال داشته باشد اما توقع از این رشته در المپیک زیاد است، گفت: وقتی بار سنگین می‌شود سنگینی آن روی دوش کشتی می‌افتد، همین موضوع حساسیت ایجاد می‌کند که ممکن است به کشتی‌گیر ضربه روحی و روانی بزند. اول باید این بار را از دوش بچه‌ها بردارند. همه توقع مدال دارند اما ممکن است این حساسیت‌ها نتیجه معکوس داشته باشد. باید آرامش باشد تا کشتی قابلیت‌های خود را نشان دهد.

کاوه در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه شما در همدان هستید از طرفی مدیر تیم‌های ملی آزاد هم هستید این موضوع تضادی در فعالیت‌های شما ایجاد نمی‌کند، یادآور شد: خیر. کادر فنی کارش را انجام می‌دهد، من هم مستقیم روی جوانان کار می‌کنم. سعی می‌کنم تضاد و مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول