اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیش از ۱۴۰۰ دُز واکسن کرونا در سرپل‌ذهاب تزریق شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب گفت: تاکنون یک‌هزار و ۴۲۵ دُز واکسن سری اول در شهرستان تزریق شده و هنوز هم این واکسیناسیون هم ادامه دارد.

بیش از ۱۴۰۰ دُز واکسن کرونا در سرپل‌ذهاب تزریق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام روشنی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: شهرستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد و گروه‌های شغلی یک و دو مجاز به فعالیت هستند.

وی اشاره‌ای به واکسیناسیون عمومی کرونا در شهرستان داشت و افزود: از سوی وزارتخانه یک برنامه براساس چهار فاز برای دریافت کنندگان واکسن از نظر سن، بیماری‌های خاص و نوع شغل تعریف شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب گفت: در حال حاضر در فاز اول هستیم و تاکنون یک‌هزار و ۴۲۵ دُز واکسن سری اول در شهرستان تزریق شده و هنوز هم این واکسیناسیون ادامه دارد.

وی ادامه داد: مراکز و درمانگاه‌های شهری و روستایی ما در این زمینه فعال هستند که دو مرکز تجمعی هم بزودی به این منظور برای جلوگیری از ازدحام راه‌اندازی می‌شود.

روشنی در پایان، خاطرنشان کرد: واکسیناسیون بدین معنا نیست که در صورت دریافت واکسن دیگر نیازی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیست، حتما باید استفاده از ماسک، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم حضور در اجتماعات رعایت شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول