اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

جولان خودروهای آفرود در پارک سوهانک

اعضای شورای شهر تهران توضیحاتی درباره حضور دوباره عضو مستعفی شورای شهر در صحن، جولان خودروهای آفرود در پارک سوهانک و لزوم رسیدگی بدون اغماض به تخلفات در شهرداری ارائه دادند.

جولان خودروهای آفرود در پارک سوهانک

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، دویست و نود سومین جلسه صحن شورای شهر صبح امروز با حضور حداکثر اعضای شورا برگزار شد.

محسن هاشمی در ابتدای جلسه صحن امروز با اشاره به حضور حسن خلیل‌آبادی که پیش از این استعفای خود را به هیأت رئیسه داده بود گفت: از حضور دوباره آقای خلیل‌آبادی در صحن شورا تشکر می‌کنیم چرا که ایشان با سعه‌صدر در صحن حضور یافته و از امروز دوباره از حضورشان مستفیض خواهیم شد.

وی همچنین به حادثه اخیر تروریستی در کابل اشاره کرد و گفت: این ضایعه را به مردم کشور افغانستان که بیش  از 50 نفر شهید و 150 نفر مصدوم داشته تسلیت می‌گویم.

تاکید شورایی ها بر رعایت قانون و اجرای مصوبات توسط شهرداری

در ادامه مجید فراهانی دیگر عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهمترین انتظار اعضا از شهردار و مدیران شهرداری است تا رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری تهران فراهم شود.

وی گفت: اجرای بندهای گزارش  حسابرسی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال مالی منتهی به 1393 لازم است و شهروندان تهران انتظار رسیدگی بدون اغماض را به تخلفات در شهرداری تهران دارند.

وی تأکید کرد: باید نسبت به معرفی مدیران وقت سازمان که در انجام وظایف قانونی خود تعلل کرده و یا اقدام غیرقانونی انجام داده‌اند به دستگاه قضایی اقدام شود.

افزایش نگران کننده تردد ماشین‌های آفرود در پاک جنگلی سوهانک

همچنین سید آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به مصوبه ثبت میراث طبیعی توچال در شورای شهر اظهارداشت: با پیگیری‌های متعدد همچنان منتظر توضیح اداره کل میراث فرهنگی هستیم درحالیکه در آخرین گزارشی که تهیه شده و منطبق با الگوی میراث بوده است، هنوز نظر نداده‌اند و می‌خواهیم زودتر اعمال نظر کند تا شهرداری نسبت به ثبت آن کمک کند.

وی افزود: ارتفاعات توچال و بی بی شهربانو که جزو میراث‌های طبیعی ماست باید در رصد همیشگی باشد و نباید از آن میزان این رصد کاسته شود.

این عضو شورای شهر اظهار داشت: براساس گزارش شورایاری محله سوهانک تردد ماشین‌های آفرود از مبادی ورودی پارک جنگلی سوهانک افزایش یافته است و علاوه بر مزاحمت برای ساکنین، خسارت جدی به محیط زیست منطقه وارد می‌کند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری قابل توجه شهرداری برای جنگل کاری در این منطقه گفت: در سال ۹۶ برخوردی با این معضل صورت گرفته اما وجود ۳ ورودی باعث این اتفاق می‌شود و نیازمند اقدامات حفاظتی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول