اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

رونمایی از خط تولید انبوه واکسن کووبرکت در البرز

خط تولید واکسن کرونای کووبرکت در شرکت دارویی برکت مستقر در ساوجبلاغ تا دقایقی دیگر رونمایی خواهد شد، این آیین با حضور رییس ستاد اجرای فرمان امام برگزار خواهد شد.

رونمایی از خط تولید انبوه واکسن کووبرکت در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، آیین رونمایی از خط تولید انبوه واکسن کووبرکت در در شرکت دارویی برکت با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سایر دست اندرکاران این حوزه برگزار می‌شود.

به گفته مدیر اجرایی طرح مقرر شده است تا ۲خط صنعتی در این مجموعه آماده شود که خط اول تولید آماده شده و خط دوم هم در حال آماده شدن است، چرا که با راه اندازی این دو خط تولید تا پایان شهریور ماه امسال (با احتساب ظرفیت سه میلیون دوز خط اول) توان عرضه ۲۰میلیون دوز واکسن ایران برکت در ماه ایجاد می شود.

گفتنی است که تزریق انسانی مرحله اول مطالعات بالینی نخستین واکسن کرونا ساخت محققان ایرانی با نام «کُوو ایران برکت» در دی ماه سال گذشته روی سه داوطلب به انجام رسید. به همین ترتیب تمام مراحل آزمایش و بررسی این واکسن بر روی داوطلبان طی سه مرحله به انجام رسید.

در این میان رییس ستاد اجرایی فرمان امام مدتی قبل در مراسم آغاز مرحله سوم تست انسانی «واکسن ایرانی کوو ایران برکت» از تولید ۳۰میلیون دوز واکسن کرونای کوو ایران برکت تا پایان مرداد سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول