اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اهدای ۱۱ کپسول اکسیژن توسط خیرین همدان به مراکز درمانی

مسوول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از اهدای ۱۱ کپسول اکسیژن از سوی خیرین همدان به مراکز درمانی و درمان مبتلایان به کرونا خبر داد.

اهدای ۱۱ کپسول اکسیژن توسط خیرین همدان به مراکز درمانی

حمید شاکری‌صفت‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری دویست و بیست و دومین جلسه شورای مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان اظهار کرد: در این جلسه پرونده ۱۵ بیمار با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بررسی شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه مصوب شد ۳۶۵ میلیون ریال به بیماران مساعدت شود و ۳۳۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه در اختیار آنها قرار گیرد از تخفیف ۲۱۰ میلیون ریالی مراکز درمانی به بیماران خبر داد و عنوان کرد: با مصوب این جلسه ۶ بیمار در طرح سخاوت قرار گرفت.

مسوول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه چهار بیمار نیز زیر پوشش طرح «طعم مهربانی» قرار گرفتند افزود: جمع کل مساعدت‌هایی که در این جلسه تصویب شد ۹۰۷ میلیون ریال بود.

وی با اشاره به اجرای پویش مردمی «اهدا نفس» برای تهیه  کپسول اکسیژن مراکز درمانی و بیماران مبتلا به کرونا گفت: با عنایت خداوند متعال و مساعدت نیکوکاران  پنج عدد کپسول ۴۰ لیتری و ۶ عدد کپسول ۱۰ لیتری به مبلغ ۲۶۸ میلیون ریال تهیه شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول