اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

برخورد قطار مسافربری با پراید در شهرری

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از برخورد قطار مسافربری یا سواری پراید در راه‌آهن شهرری خبر داد و گفت:‌دو نفر به دلیل این حادثه مصدوم شدند.

برخورد قطار مسافربری با پراید در شهرری

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره حادثه برخورد سواری پراید با قطار مسافربری در شهرری اظهار داشت: این حادثه ساعت 2:12 بامداد امروز بعد از راه‌آهن شهرری به سمت ورامین به وقوع پیوسته است و قطار مسافربری با یک دستگاه پراید برخورد کرده است و سواری به طور کامل متلاشی شده بود.

وی افزود: سواری پراید دو سرنشین زن و مرد جوان داشته که زن حادثه‌دیده از خودرو به بیرون پرت شده بود ولی مرد مصدوم در خودرو محبوس شده بود که نیروهای آتش‌نشانی موفق به خارج کردن این فرد از سواری پراید شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد:‌ فرد مصدوم که از خودروی پراید خارج شده خوشبختانه زنده بود و با مصدوم دیگر توسط نیروهای آتش‌نشانی تحویل نیروهای اورژانس داده شدند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول