اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

حمایت از تولید رویکرد جدی دستگاه قضا است/رونمایی از سایت حامی تولید در یزد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با بیان این که رویکرد تمام کارگروه‌های ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید است، گفت: به همین منظور سایتی با عنوان «حامی» برای رفع موانع واحدهای تولیدی در دستگاه قضا طراحی شده است.

حمایت از تولید رویکرد جدی دستگاه قضا است/رونمایی از سایت حامی تولید در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا حدادزاده پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و آیین رونمایی از  سایت حامی تولید که با حضور رئیس کل دادگستری و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شده بود، اظهار کرد: این سایت با هدف دریافت مشکلات و درخواست های واحدهای تولیدی و صنعتی استان یزد توسط دادگستری استان در اجرای دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر شناسایی مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی و شناسایی واحد های نیمه فعال و یا تعطیل شده، راه اندازی شد.

وی افزود: با این اقدام فعالان عرصه تولید و صاحبان حِرَف و صنایع می توانند بدون مراجعه حضوری و در کمترین زمان ممکن اطلاعات مربوط به واحد های خود و مشکلات پیش رو را بارگذاری نموده تا در اسرع وقت توسط دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مورد بررسی قرار گرفته و از دستگاه های مسئول و نهاد های مرتبط در این خصوص اخذ و پیگیری های لازم صورت پذیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، با بیان این‌که نتیجه پیگیری از طریق همین سایت به اطلاع اصحاب تولید خواهد رسید، گفت: اطلاعات افراد و واحدهای تولیدی در این سامانه محرمانه ثبت و ضبط می شود و صرفا در اختیار دبیر خانه ستاد در دادسرای عمومی و انقلابی یزد خواهد بود.

حدادزاده تصریح کرد: نیازی به مراجعه حضوری نیست و نتیجه اقدامات و بررسی ها از طریق پنل کاربری به اطلاع و نتایج اقدامات در جهت رفع موانع تولید از طریق همان سایت اطلاع داده خواهد شد.

دبیر ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان یزد، تلاش برای شناسایی و حل و فصل موانع تولید را یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی استان ذکر و خاطرنشان کرد: تولید کنندگان، صنعت گران و کارفرمایان می توانند برای طرح مشکلات خود با مراجعه به سایت حامی تولید به آدرس www.hamitolidyazd.ir مسائل خود را جهت طرح در دبیرخانه ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ثبت نمایند.

انتهای پیام/الف/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول