اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

محمد حسن نامی: تا تایید صلاحیت نشوم تشکیل ستاد نخواهم داد

وزیر ارتباطات و فناوری دولت دهم گفت: تا تایید صلاحیت نشوم ستاد انتخاباتی تشکیل نخواهم داد.

محمد حسن نامی: تا تایید صلاحیت نشوم تشکیل ستاد نخواهم داد

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر محمد حسن نامی امروز (سه شنبه) با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران هستم و سال‌ها در این سازمان خدمت کردم و در وزارت دفاع به عنوان معاون وزیر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بعد از آن نیز مرکز مطالعات بین‌المللی متعلق به نیروهای مسلح فعالیت کرده ام. 

 وی گفت : من برای ۴ سال آینده ۶۴ برنامه برای دولت آینده دارم که مهمترین آنها ۶ برنامه برای سال اول است که بتوانم درباره وضعیت معیشتی مردم تحولی ایجاد کنیم.

این داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره تشکیل ستاد نیز گفت: تا وقتی مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفته‌اید نباید فعالیت تبلیغی و تشکیل ستاد انجام داد.  

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در بعد نظامی در رده اول غرب آسیا قرار دارد و این از اقداماتی که در ۴۰ سال اخیر رخ داد کاملا مشخص است و اگر بخواهیم یک هواپیمای مدرن بدون سرنشین ارتش آمریکا به آسمان ما تجاوز کرده بود توسط سامانه سپاه مورد هدف قرار گرفت و این نشان از قدرت بالای دفاعی ما دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول