اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آمادگی بهزیستی برای دریافت زکات فطره در روز عید سعید فطر

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از آمادگی این اداره کل برای جمع‌آوری زکات فطره در روز عید سعید فطر خبر داد.

آمادگی بهزیستی برای دریافت زکات فطره در روز عید سعید فطر

زهرا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک از  آمادگی بهزیستی برای دریافت زکات فطره در روز عید سعید فطر خبر داد و گفت: بهزیستی استان به عنوان واسطه خیر بین نیازمندان واقعی و جامعه هدف خود و خیرین و مردم نوع‌دوست استان همچون سنوات گذشته آماده دریافت زکات فطره، کفارات و نذورات مردمی است و طبق هماهنگی صورت گرفته از طریق استانداری و فرمانداری امسال نیز این برنامه با نظم و هماهنگی خاصی تحت نظارت شورای زکات استان توسط  بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره) به‌صورت منسجم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به محدودیت‌های موجود بخاطر بیماری کرونا و همچنین برگزاری گسترده نماز عید در فضاهای باز مصلی‌ها و مساجد استان افزود: صندوق‌های جمع‌آوری مشترک دو نهاد حمایتی (کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی) در اطراف اماکن مذکور مستقر هستند و مردم و مومنین معزز می‌توانند زکات فطره، کفارات و نذورات خود را از این طریق پرداخت کنند.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی خاطرنشان کرد: بر اساس فتوای مراجع تقلید، مؤمنان روزه‌دار می‌توانند زکات اموال و زکات فطره خود را به سازمان بهزیستی که متولی نگهداری و حمایت از افراد دارای معلولیت، ایتام و کودکان و زنان بی‌سرپرست و آسیب‌دیدگان اجتماعی است پرداخت کنند.

امینی ادامه داد:‌ به منظور سهولت پرداخت زکات فطره و رعایت ضوابط و الزامات کرونایی برنامه‌ریزی بهزیستی استان در زمینه جذب زکات فطره به‌صورت الکترونیکی نیز جهت پرداخت آسان فطریه در نظر گرفته شده است.

به گفته وی همچنین کلیه مراکز و ادارات  بهزیستی در سراسر استان در روز عید و روزهای بعد از عید آماده دریافت مبالغ مذکور و هدایای نقدی و غیرنقدی مردمی هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول