اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

مهندسی مجمع دوچرخه سواری؟/ صفاپور: فدراسیون توپ را به زمین وزارت ورزش انداخت

رئیس کمیته داوران فدراسیون دوچرخه سواری گفت: فدراسیون برای انتخاب اعضای مجمع توپ را به زمین وزارت ورزش انداخت.

مهندسی مجمع دوچرخه سواری؟/ صفاپور: فدراسیون توپ را به زمین وزارت ورزش انداخت

محمدرضا صفاپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه نام او در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری حضور ندارد، اظهار داشت: من وقتی متوجه شدم که نامم در مجمع قرار ندارد، به فدراسیون رفتم و با سرپرست دبیری جلساتی داشتم اما به نوعی توپ را به زمین وزارت ورزش انداختند و گفتند که آنها فرد دیگری را انتخاب کرده‌اند. با توجه به مفاد، اساسنامه داوری می‌تواند به عنوان نماینده داوران در مجمع باشد که فعال و دارای بالاترین درجه باشد.

وی ادامه داد: در این مورد اعتراض کردم اما فدراسیون توپ را به زمین وزارت ورزش انداخت و گفتند آنها ناصری را انتخاب کردند اما این داور در 5 سالی که من حضور دارم، یک بار هم در لیگ قضاوت نکرده و با توجه به روابطی که با فدراسیون جهانی دارد، در مسابقات قضاوت می‌کند. از سوی دیگر او برای المپیک هم انتخاب شده و گفته می‌شود به خاطر همین موضوع برای حضور در مجمع نامش رد شده است. در سال‌های گذشته انتخاب نماینده داوران با مشورت رئیس کمیته داوران بوده، اما در این دوره اصلا ما را در جریان قرار ندادند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون دوچرخه‌سواری عنوان کرد: من بر همین اساس نامه‌ای را به وزیر ورزش تنظیم کرده‌ام و به او خواهم داد تا به این مسأله رسیدگی کند.

صفاپور در مورد اینکه آیا احتمال می‌دهید شائبه‌هایی برای حمایت از فرد خاصی وجود دارد یا خیر،گفت: من هم با مسئولان فدراسیون صحبت کردم که شما از کجا می‌دانید که رأی افراد به چه کسی است. آنها هم اعلام کردند وزارت ورزش از ما دو برابر مجمع اسامی می‌خواست و ما هم برای داوران دو نفر را به آنها اعلام کردیم اما انتخاب اصلی دست وزارت ورزش و  معاونت قهرمانی بوده است.

وی در مورد اینکه صحبت‌هایی در مورد مهندسی انتخابات به گوش می‌رسد و آیا شما هم این موضوع را تایید می‌کنید، گفت:‌ نمی توانم دقیق در این مورد چیزی بگویم، اما از آنجا که من رئیس انجمن دوچرخه سواری وزارت علوم هم هستم، دوستان فکر کردند از آنجا به عنوان نماینده انتخاب می‌شوم. اما وزارت علوم خودش فردی را معرفی می‌کند و شاید خیال دوستان از این بابت راحت بوده و این طرف را مهندسی کرده‌اند.

به گزارش فارس، انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری با حضور 4 نامزد روز پنجم خرداد ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول